pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o zarządzaniu i marketingu - strona 36


okładka książki - Świadomość decyzji. Poradnik zarządzania praktycznego

Świadomość decyzji. Poradnik zarządzania praktycznego

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Rzadko się zdarza, że lektura książki z dziedziny zarządzania może być tak pouczająca i zarazem tak wciągająca. Opierając się na swoim bogatym doświadczeniu w zarządzaniu korporacjami oraz na rozmowach z wieloma przedstawicielami biznesu...
53.46 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Razem - ku zmianie paradygmatu gospodarowania

Razem - ku zmianie paradygmatu gospodarowania

Książka. Wydawnictwo: SEDNO ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W książce Razem ku zmianie paradygmatu gospodarowania autorka przedstawia obraz zmieniającej się rzeczywistości odwołując się do narzędzi z dziedziny ekonomii, zarządzania biznesowego i zarządzania zasobami ludzkimi. Punktem wyjścia...
28.66 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a...
52.51 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kompendium metod i technik zarządzania. Teoria i ćwiczenia

Kompendium metod i technik zarządzania. Teoria i ćwiczenia

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syntetyczne omówienie teoretycznych podstaw wybranej...
50.03 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kobieta w zarządzaniu

Kobieta w zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Firmy potrzebują utalentowanych kobiet na eksponowanych stanowiskach, nie tylko z uwagi na sprawiedliwość społeczną, ale również dlatego, że wnoszą one inne spojrzenie na pewne postawy i umiejętności, takie jak: poczucie...
75.05 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Przedsiębiorczość bez tajemnic

Przedsiębiorczość bez tajemnic

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Pierwsze wydanie książki Przedsiębiorczość bez tajemnic ukazało się w 2010 roku. Pozycja spotkała się z dużym entuzjazmem Czytelników, którzy niejednokrotnie zwracali uwagę, że praktyczne przykłady zaprezentowane w książce pozwoliły...
46.92 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Gry w komunikacji. Seria: Media początku XXI wieku

Gry w komunikacji. Seria: Media początku XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Tom 30. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące zastosowania mechanizmu gier i zabawy...
36.62 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Outsourcing w zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa

Outsourcing w zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Outsourcing jest narzędziem stosowanym od dziesięcioleci, ale wciąż zmienia swój zakres i rolę. Zmiany zachodzące w otoczeniu gospodarczym przedsiębiorstw mogą być zarówno zagrożeniem, jak i szansą dla menedżerów posługujących...
42.07 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - System pomiaru dokonań w przedsiębiorstwach

System pomiaru dokonań w przedsiębiorstwach

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Przygotowanie monografii dotyczącej systemu pomiaru dokonań w przedsiębiorstwach należy powitać z uznaniem. Treści prezentowane w pracy dotyczą zarówno rozważań natury teoretycznej, jak i badań empirycznych. Dzięki temu monografia ma...
69.76 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Podstawy zarządzania procesami

Podstawy zarządzania procesami

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Publikacja porusza interesujące i aktualne problemy związane z nowoczesnym zarządzaniem przedsiębiorstwem z wykorzystaniem podejścia procesowego. Przeobrażenia zachodzące na światowych rynkach, zmiany technologiczne i...
55.81 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Jak nowe technologie zmieniają biznes

Jak nowe technologie zmieniają biznes

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Aby zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych i marketingowych musisz wykorzystywać siłę napędową w postaci najnowszych dostępnych technologii.Poznaj je teraz...
26.29 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie
praca zbiorowa

Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie

Książka. Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Tom Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie jest zbiorem artykułów badaczy zajmujących się problematyką dyskursu publicznego w aspekcie lingwistycznym, etycznym i socjologicznym. [...] Z prezentowanych prac wyłania się...
33.32 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sprawozdawczość w procesie zarządzania i oceny działalności przedsiębiorstwa

Sprawozdawczość w procesie zarządzania i oceny działalności przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Sprawozdawczość w procesie zarządzania i oceny działalności...
33.08 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wdrażanie systemów informatycznych wspomagajacych zarządzanie

Wdrażanie systemów informatycznych wspomagajacych zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka jest adresowana do osób stykających się z problematyką wdrażania systemów informatycznych wspomagających zarządzanie klasy ERP, CRM, DMS, BI. Została napisana z myślą o wielu odbiorcach od praktyków realizujących...
56.88 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Motyw. Twórz, inspiruj, ozdabiaj

Motyw. Twórz, inspiruj, ozdabiaj

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Motyw to książka niezwykła inspirująca, motywująca, oryginalna w formie. To zbiór posterów z cytatami i grafiką, budzącymi natchnienie i refleksje nad pracą i życiem. Każda strona to jeden plakat. Każdy plakat to przemyślana idea,...
19.08 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - ...tak na marginesie strategii

...tak na marginesie strategii

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.W kolejnych esejach, omawiając...
27.76 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest...
99.23 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie kryzysowe w administracji publicznej

Zarządzanie kryzysowe w administracji publicznej

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Podręcznik stanowi cenne źródło informacji na temat problematyki zarządzania kryzysowego w administracji publicznej. Jest to praca o charakterze problemowo-utylitarnym. Porusza niezmiernie ważne zagadnienia, jakimi we współczesnym świecie...
53.05 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Bezpieczeństwo w wymiarze lokalnym. Wybrane obszary

Bezpieczeństwo w wymiarze lokalnym. Wybrane obszary

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Coraz większego znaczenia w skutecznym zapewnieniu bezpieczeństwa nabierają wspólnoty lokalne, które we współpracy z administracją rządową poszukują efektywnych metod i sposobów projektowania systemów bezpieczeństwa, jak też badania...
45.30 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji...
60.26 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 36 z 61 : «pierwsza...3435363738...ostatnia» (1216 pozycji)