pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Słowa i Myśli

Wydawnictwo Słowa i Myśli


okładka książki - W drodze do szczęścia i satysfakcji

W drodze do szczęścia i satysfakcji

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Ta książka to kolejny krok w realizacji życiowej misji Autora, którą odkrywał on przez sześć dekad. Tą misją jest inspirowanie ludzi i pomaganie im w odkrywaniu swojej pasji, życiowej misji i drogi do wewnętrznej wolności i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marka Agenta

Marka Agenta

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Marka agenta to praktyczny poradnik o marketingu osobistym, który każdy specjalista sprzedaży powinien mieć w swojej domowej biblioteczce.Odnosząc się do własnego doświadczenia, podaję...
pozycja niedostępna

okładka książki - Projektowanie doświadczeń

Projektowanie doświadczeń

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
To porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod...
pozycja niedostępna

okładka książki - Czy jesteś tym, który puka?

Czy jesteś tym, który puka?

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Pragmatyczna, prawdziwa i bardzo życiowa pozycja, pomagająca zadać sobie ważne pytania, znaleźć bardzo osobiste odpowiedzi i poznać konsekwencje poszczególnych wyborów. W zalewie książek przekonujących, ŻE ze swoim życiem należy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Po co jest PR?

Po co jest PR?

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka Po co jest PR pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla...
25.14  34.00  8.86 

okładka książki - Wspinaczka coacha. Przewodnik dla początkujących coachów

Wspinaczka coacha. Przewodnik dla początkujących coachów

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Wspinaczka coacha - przewodnik dla początkujących coachów jest metaforyczną podróżą po szlakach rozwoju kompetencji coachingowych. Autorka prowadzi Czytelnika, posługując się metaforą wspinaczki górskiej, przez kolejne szczeble...
27.06  39.00  11.94 
Ostatni egzemplarz!

okładka książki - Podróż menedżera. Ilustrowany przewodnik po angażującej pracy z zespołem

Podróż menedżera. Ilustrowany przewodnik po angażującej pracy z zespołem

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka Podróż menedżera to praktyczny, bogaty w niepowtarzalne ilustracje podręcznik, zawierający sprawdzony zestaw użytecznych wskazówek, ćwiczeń i inspiracji dla wszystkich, mających aspiracje do wdrażania rozwojowego stylu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Projektowanie strategii marki

Projektowanie strategii marki

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Projektowanie strategii marki jest drugim, całkowicie odnowionym wydaniem książki Strategia marketingowa. Maciej Tesławski wraz z zespołem autorów wprowadza czytelnika krok po kroku w świat projektowania prawdziwej i praktycznej...
pozycja niedostępna

okładka książki - 15,5 kilometra do granicy

15,5 kilometra do granicy

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
15,5 kilometra do granicy to idealna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata lub chce nim zostać; zrozumieć i poznawać świat, przeżywać i czerpać z niego zawodowo, społecznie oraz kulturowo. Jest to opowieść o...
26.06  39.00  12.94 

okładka książki - Coaching grupowy

Coaching grupowy

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Podręcznik Coaching grupowy, autorstwa Joanny Greli, Rafała Szewczaka i Michała Bloch, to nie tylko solidna dawka wiedzy, ale także zbiór przykładów z życia, które potwierdzają skuteczność tej metody w pracy w różnorodnych kontekstach...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kaizen. Jak osiągnąć wielkie cele małymi krokami

Kaizen. Jak osiągnąć wielkie cele małymi krokami

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka, która skutecznie zmobilizuje Cię do podjęcia metody krok po kroku, aby realizować swoje cele i dojść tam, gdzie dzisiaj wydaje się to niemożliwe. Czy nie ogarnia Cię czasami poczucie bezsilności, a sprawy bieżące...
pozycja niedostępna

okładka książki - Porozmawiajmy o komunikacji. Mów pisz prezentuj skutecznie

Porozmawiajmy o komunikacji. Mów pisz prezentuj skutecznie

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
To przewodnik, który pomoże Ci mówić, pisać i prezentować skuteczniej! Komunikacja, która wzbudza emocje, zapada w pamięć, ponieważ podstawą jej są szczerość, empatia oraz prawdziwe relacje. W książce Porozmawiajmy o komunikacji....
pozycja niedostępna

okładka książki - Telesprzedaż. Nie wciskaj - sprzedawaj

Telesprzedaż. Nie wciskaj - sprzedawaj

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Sukcesy w sprzedaży osiągają dziś osoby, którym chce się zrozumieć, co klient ma w głowie i jaki jest prawdziwy przekaz jego komunikatów. Książka Małgorzaty Leduchowskiej uczy, jak być INNYM telesprzedawcą, niż większość...
25.14  34.00  8.86 

okładka książki - Filmowy Leksykon Psychologii

Filmowy Leksykon Psychologii

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Leksykony; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Filmowy Leksykon Psychologii jest jedynym w swoim rodzaju kursem psychologii. Przygotowano go z myślą o osobach, które lubią rzetelną wiedzę podaną w nieakademicki sposób. Zawiera 111 haseł opisów zjawisk z różnych dziedzin...
pozycja niedostępna

okładka książki - Brand impulse

Brand impulse

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. Te inspiracje i myśli, brand impulsy,...
31.73  44.00  12.27 
Ostatni egzemplarz!

okładka książki - Psychografia konsumentów

Psychografia konsumentów

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby...
pozycja niedostępna

okładka książki - Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą

Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe

Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak nowe technologie zmieniają biznes

Jak nowe technologie zmieniają biznes

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Aby zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych i marketingowych musisz wykorzystywać siłę napędową w postaci najnowszych dostępnych technologii.Poznaj je teraz...
26.37  38.00  11.63 

okładka książki - Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
owy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.Poznaj potencjał Nowego PRu. Wykorzystuj...
pozycja niedostępna

Strona 1 z 4 : 1234...ostatnia» (76 pozycji)