pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Słowa i Myśli

Wydawnictwo Słowa i Myśli


okładka książki - Projektowanie doświadczeń

Projektowanie doświadczeń

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
To porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod...
54.66  57.16  2.5 

okładka książki - Czy jesteś tym, który puka?

Czy jesteś tym, który puka?

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Pragmatyczna, prawdziwa i bardzo życiowa pozycja, pomagająca zadać sobie ważne pytania, znaleźć bardzo osobiste odpowiedzi i poznać konsekwencje poszczególnych wyborów. W zalewie książek przekonujących, ŻE ze swoim życiem należy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Po co jest PR?

Po co jest PR?

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka Po co jest PR pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wspinaczka coacha. Przewodnik dla początkujących coachów

Wspinaczka coacha. Przewodnik dla początkujących coachów

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Wspinaczka coacha - przewodnik dla początkujących coachów jest metaforyczną podróżą po szlakach rozwoju kompetencji coachingowych. Autorka prowadzi Czytelnika, posługując się metaforą wspinaczki górskiej, przez kolejne szczeble...
28.05  39.00  10.95 

okładka książki - Podróż menedżera. Ilustrowany przewodnik po angażującej pracy z zespołem

Podróż menedżera. Ilustrowany przewodnik po angażującej pracy z zespołem

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka Podróż menedżera to praktyczny, bogaty w niepowtarzalne ilustracje podręcznik, zawierający sprawdzony zestaw użytecznych wskazówek, ćwiczeń i inspiracji dla wszystkich, mających aspiracje do wdrażania rozwojowego stylu...
31.64  44.00  12.36 

okładka książki - Projektowanie strategii marki

Projektowanie strategii marki

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Projektowanie strategii marki jest drugim, całkowicie odnowionym wydaniem książki Strategia marketingowa. Maciej Tesławski wraz z zespołem autorów wprowadza czytelnika krok po kroku w świat projektowania prawdziwej i praktycznej...
pozycja niedostępna

okładka książki - 15,5 kilometra do granicy

15,5 kilometra do granicy

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
15,5 kilometra do granicy to idealna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata lub chce nim zostać; zrozumieć i poznawać świat, przeżywać i czerpać z niego zawodowo, społecznie oraz kulturowo. Jest to opowieść o...
27.08  39.00  11.92 

okładka książki - Coaching grupowy

Coaching grupowy

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Podręcznik Coaching grupowy, autorstwa Joanny Greli, Rafała Szewczaka i Michała Bloch, to nie tylko solidna dawka wiedzy, ale także zbiór przykładów z życia, które potwierdzają skuteczność tej metody w pracy w różnorodnych kontekstach...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kaizen. Jak osiągnąć wielkie cele małymi krokami

Kaizen. Jak osiągnąć wielkie cele małymi krokami

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka, która skutecznie zmobilizuje Cię do podjęcia metody krok po kroku, aby realizować swoje cele i dojść tam, gdzie dzisiaj wydaje się to niemożliwe. Czy nie ogarnia Cię czasami poczucie bezsilności, a sprawy bieżące...
pozycja niedostępna

okładka książki - Porozmawiajmy o komunikacji. Mów pisz prezentuj skutecznie

Porozmawiajmy o komunikacji. Mów pisz prezentuj skutecznie

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
To przewodnik, który pomoże Ci mówić, pisać i prezentować skuteczniej! Komunikacja, która wzbudza emocje, zapada w pamięć, ponieważ podstawą jej są szczerość, empatia oraz prawdziwe relacje. W książce Porozmawiajmy o komunikacji....
30.21  42.00  11.79 

okładka książki - Telesprzedaż. Nie wciskaj - sprzedawaj

Telesprzedaż. Nie wciskaj - sprzedawaj

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Sukcesy w sprzedaży osiągają dziś osoby, którym chce się zrozumieć, co klient ma w głowie i jaki jest prawdziwy przekaz jego komunikatów. Książka Małgorzaty Leduchowskiej uczy, jak być INNYM telesprzedawcą, niż większość...
pozycja niedostępna

okładka książki - Filmowy Leksykon Psychologii

Filmowy Leksykon Psychologii

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Leksykony; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Filmowy Leksykon Psychologii jest jedynym w swoim rodzaju kursem psychologii. Przygotowano go z myślą o osobach, które lubią rzetelną wiedzę podaną w nieakademicki sposób. Zawiera 111 haseł opisów zjawisk z różnych dziedzin...
45.31 

okładka książki - Brand impulse

Brand impulse

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. Te inspiracje i myśli, brand impulsy,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Psychografia konsumentów

Psychografia konsumentów

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby...
pozycja niedostępna

okładka książki - Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą

Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania...
28.05  39.00  10.95 

okładka książki - Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe

Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak nowe technologie zmieniają biznes

Jak nowe technologie zmieniają biznes

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Aby zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych i marketingowych musisz wykorzystywać siłę napędową w postaci najnowszych dostępnych technologii.Poznaj je teraz...
26.39  38.00  11.61 

okładka książki - Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
owy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.Poznaj potencjał Nowego PRu. Wykorzystuj...
pozycja niedostępna

okładka książki - Konsument wierny jak pies

Konsument wierny jak pies

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z...
30.56  44.00  13.44 

okładka książki - Art branding

Art branding

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Art branding to podróż po świecie marketingu i sztuki ujęta w formę esejów opowieść o ich wzajemnych relacjach. Książka pokazuje, jak globalne marki wprawnie otaczają się woalem wartości, które daje sztuka, i jak sztuka z...
pozycja niedostępna

Strona 1 z 4 : 1234...ostatnia» (74 pozycji)