pokaz koszyk
Szukaj:
szukaj tylko w Gab

Produkty firmy: Gab

Sortuj wg

Konsekwencje rewolucji w prawie wyborczym, czyli jak postawić krzyżyk i dlaczego w kratce - okładka książki
Wojciech Hermeliński, Beata Tokaj, Anna Godzwon, Artur Adamiec

Konsekwencje rewolucji w prawie wyborczym, czyli jak postawić krzyżyk i dlaczego w kratce

Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka o konsekwencjach rewolucji w prawie wyborczym stanowiąca znakomity komentarz do wydarzeń z historii stosowania prawa wyborczego, a przede wszystkim do zmian wprowadzonych w ostatnich miesiącach, jest niezwykle potrzebna. Pokazuje bowiem...
Cena: 47.04  Cena wydawcy: 49.00 zł Oszczędzasz: 1.96 
do koszyka

Uniwersalne prawdy i prawa życia dla mądrych ludzi na trudne czasy - okładka książki
Tadeusz Gadacz

Uniwersalne prawdy i prawa życia dla mądrych ludzi na trudne czasy

Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Celem tej książki jest wydobycie celnych, ważnych, pouczających myśli, zarówno myślicieli minionych wieków, jak i współczesnych, na temat ważnych spraw i problemów, m.in. takich jak: ambicja, człowiek, kłamstwo, prawda, polityka,...
Cena: 47.04  Cena wydawcy: 49.00 zł Oszczędzasz: 1.96 
do koszyka

Internet ludzi. Organizacja jutra - okładka książki
Robert Kozielski, Andrzej Olsztyński, Tomasz Sroczyński

Internet ludzi. Organizacja jutra

Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach. Obecne czasy są zwykle określane jako okres zmiany i pośpiechu. Zmienia się świat, w którym funkcjonujemy. Sztuczna inteligencja, wirtualna rzeczywistość, blockchain, machine learning, druk 3D,...
Cena: 40.02  Cena wydawcy: 49.00 zł Oszczędzasz: 8.98 
do koszyka

Rachunek efektywności inwestycji. Wyzwania teorii i potrzeby praktyki - okładka książki
Waldemar Rogowski

Rachunek efektywności inwestycji. Wyzwania teorii i potrzeby praktyki

Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteriów decyzyjnych metod oceny opłacalności, a...
Cena: 58.14  Cena wydawcy: 89.00 zł Oszczędzasz: 30.86 
do koszyka

Analiza techniczna. Wprowadzenie do analizy wykresów giełdowych - okładka książki
Michael N. Kahn

Analiza techniczna. Wprowadzenie do analizy wykresów giełdowych

Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Analiza techniczna nie jest wróżeniem z fusów czy samospełniającą się przepowiednią. Ta często niedoceniana przez teoretyków dziedzina opiera się na ścisłej analizie, która pozwala zauważyć powtarzalność trendów i umożliwia...
Cena: 74.66  Cena wydawcy: 75.24 zł Oszczędzasz: 0.58 
do koszyka

Mistrzowie rynków finansowych. Rozmowy z najlepszymi amerykańskimi inwestorami i graczami giełdowymi - okładka książki
Jack D. Schwager

Mistrzowie rynków finansowych. Rozmowy z najlepszymi amerykańskimi inwestorami i graczami giełdowymi

Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Publikacja ta w Stanach Zjednoczonych jest zaliczana do kanonu książek na temat inwestowania. Zawiera wywiady przeprowadzone przez Jacka Schwagera z inwestorami, którzy działają na różnych rynkach (akcje, forex, kontrakty futures) i...
Cena: 58.27  Cena wydawcy: 79.00 zł Oszczędzasz: 20.73 
do koszyka

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji. Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu Sandlera - okładka książki
David H. Sandler, David Mattson

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji. Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu Sandlera

Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona - następcę Sandlera w firmie...
Cena: 50.88  Cena wydawcy: 69.00 zł Oszczędzasz: 18.12 
do koszyka

Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty - okładka książki
Teresa Taranko

Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty

Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników...
Cena: 50.88  Cena wydawcy: 69.00 zł Oszczędzasz: 18.12 
do koszyka

Zmysł wspólny. Teksty - Felietony - Listy - okładka książki
Cezary Kaźmierczak

Zmysł wspólny. Teksty - Felietony - Listy

Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Zbiór zgromadzonych tu tekstów jest efektem zdziwienia. Nie przestaje mnie bowiem zadziwiać, dlaczego w życiu prywatnym ludzie przeważnie posługują się zdrowym rozsądkiem, a w życiu społeczno-politycznym na ogół nie. Zupełnie jakby...
Cena: 36.51  Cena wydawcy: 49.00 zł Oszczędzasz: 12.49 
do koszyka

Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business - okładka książki
Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński

Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi...
Cena: 63.51  Cena wydawcy: 79.00 zł Oszczędzasz: 15.49 
do koszyka

Nowoczesny audyt wewnętrzny - okładka książki
Robert Moeller

Nowoczesny audyt wewnętrzny

Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest przeznaczona dla specjalistów zajmujących się wykonywaniem audytów wewnętrznych, kadry zarządzającej przedsiębiorstwami...
Cena: 114.83  Cena wydawcy: 159.00 zł Oszczędzasz: 44.17 
do koszyka

Szczęśliwy człowiek kontra dobry obywatel? Zmagania z myślą Hanny Arendt - okładka książki
Anna Czepiel

Szczęśliwy człowiek kontra dobry obywatel? Zmagania z myślą Hanny Arendt

Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Hannah Arendt często przywoływana jest jako orędowniczka obywatelskiej partycypacji w polityce. Warto sobie jednak uświadomić, że jej wizja zakłada ograniczenie zaangażowanych tak, aby ich czyny i słowa nie dosięgały...
Cena: 36.51  Cena wydawcy: 49.00 zł Oszczędzasz: 12.49 
do koszyka

Zarządzanie projektami. Ludzie - procedury - wyniki - okładka książki
Jerzy Kisielnicki

Zarządzanie projektami. Ludzie - procedury - wyniki

Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat złożonych problemów związanych z zarządzaniem projektami. Jest zarówno podręcznikiem akademickim, jak i poradnikiem dla praktyków poruszających się w tym obszarze. Główne zagadnienia to: -...
Cena: 59.83  Cena wydawcy: 69.00 zł Oszczędzasz: 9.17 
do koszyka

Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi - okładka książki
Jerzy Kisielnicki

Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi

Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Działania w sektorze badawczo-rozwojowym mają za zadanie tworzenie unikatowych produktów, usług, procesów, w celu zapewnienia innowacyjności organizacji, sektora lub kraju. Książka stanowi źródło kompleksowej wiedzy z zakresu...
Cena: 58.27  Cena wydawcy: 79.00 zł Oszczędzasz: 20.73 
do koszyka

Makroekonomia - okładka książki
Olivier Blanchard

Makroekonomia

Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Czym jest makroekonomia Najlepszym sposobem udzielenia odpowiedzi na to pytanie nie jest dostarczenie formalnej definicji, ale zabranie Czytelnika w ekonomiczną podróż po świecie - pisze autor na pierwszych stronach książki. Polskie wydanie...
pozycja niedostępna

Wskaźniki marketingowe - okładka książki
Robert Kozielski (red.)

Wskaźniki marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami...
Cena: 72.26  Cena wydawcy: 99.00 zł Oszczędzasz: 26.74 
do koszyka

Kultura a rozwój - okładka książki

Kultura a rozwój

Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Nasz podręcznik niesie przesłanie, że za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Tylko bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej współczesnymi przemianami strukturalnymi, ale też - szerzej...
Cena: 58.27  Cena wydawcy: 79.00 zł Oszczędzasz: 20.73 
do koszyka

Czemu ten nasz chłop ciemny.... Inteligenckie dyskusje o czytelnictwie ludowym w Królestwie Polskim w XIX wieku - okładka książki
Anna Karczewska

Czemu ten nasz chłop ciemny.... Inteligenckie dyskusje o czytelnictwie ludowym w Królestwie Polskim w XIX wieku

Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Celem opracowania jest rekonstrukcja publicznej debaty na temat oświaty ludowej oraz czytelnictwa chłopów w zaborze rosyjskim. Dotyczy ono głównie okresu 1864-1905. Jednak aby pokazać genezę dyskusji i wyodrębnić te wątki, które...
Cena: 22.59  Cena wydawcy: 30.00 zł Oszczędzasz: 7.41 
do koszyka

Psychologiczne aspekty controllingu - okładka książki
Marta Nowak

Psychologiczne aspekty controllingu

Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka ta jest odpowiedzią na zapotrzebowanie zarówno środowiska naukowego, jak i praktyków controllingu, rachunkowości i zarządzania. Interesariusze controllingu od wielu lat zwracają uwagę na to, że jest on zagadnieniem...
Cena: 62.70  Cena wydawcy: 85.00 zł Oszczędzasz: 22.3 
do koszyka

Wywiad biznesowy - okładka książki
Aleksandra Bielska, Paweł Smółka (red.)

Wywiad biznesowy

Książka. Wydawnictwo: Gab; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarządzanej przez...
Cena: 50.88  Cena wydawcy: 69.00 zł Oszczędzasz: 18.12 
do koszyka

Strona 1 z 3 : 123...ostatnia» (52 pozycji)