pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Józef Penc

Józef Penc - książki lub utwory autora

Sortuj wg

Zarządzanie w biznesie i administracji. Zasady działania operacyjnego i strategicznego - okładka książki
Józef Penc

Zarządzanie w biznesie i administracji. Zasady działania operacyjnego i strategicznego

Książka. Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Dobre zarządzanie powinno być sztuką wyboru, stosowania i robienia tego, co dobre, mądre i słuszne, co prowadzi do optymalnego powiązania organizacji ze środowiskiem swego działania. Nie wszyscy menedżerowie mogą zawierzać własnej...
Cena: 32.94  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 6.96 
do koszyka

Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie - okładka książki
Józef Penc

Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Książka Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie przedstawia najważniejsze aspekty zachowania człowieka w organizacji, a jej celem jest udzielenie menedżerom merytorycznego wsparcia w rozwijaniu umiejętności kierowania ludźmi. Zdaniem autora,...
pozycja niedostępna

Humanistyczne wartości zarządzania w poszukiwaniu sensu menedżerskich działań - okładka książki
Józef Penc

Humanistyczne wartości zarządzania w poszukiwaniu sensu menedżerskich działań

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W książce Autor wskazuje na potrzebę zmiany paradygmatu zarządzania. Jego celem nie może być wyłącznie maksymalizacja korzyści akcjonariuszy i kadry zarządzającej, lecz kreowanie postępu społecznego i wyższej jakości życia. Racjonalność jest...
pozycja niedostępna

Komunikacja i negocjowanie w organizacji - okładka książki
Józef Penc

Komunikacja i negocjowanie w organizacji

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Z recenzji dr hab. Elżbiety Jędrych, prof. PŁ: We wszystkich dziedzinach biznesu sukces organizacji zależy od wiedzy i pomysłowości pracowników, ich motywacji i zaangażowania w efektywne działanie. Menedżerowie powinni umacniać te wartości i...
pozycja niedostępna

Strategie zarządzania 2 - okładka książki
Józef Penc

Strategie zarządzania 2

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
W drugiej części pracy znajdziecie Państwo przystępnie opisane zasady, sposoby budowy i wdrażania konkretnych strategii w poszczegóne dziedziny działalności strategicznej firmy. Taki proces pozwala zwiększyć zdolność adaptacji przedsiębiorstwa...
pozycja niedostępna

Decyzje i zmiany w ogranizacji - okładka książki
Józef Penc

Decyzje i zmiany w ogranizacji

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Książka zawiera wszechstronne omówienie procesów decyzyjnych w organizacji włącznie z problematyką wprowadzania w życie decyzji wywołujących zmiany w jej potencjale, strukturze i kulturze. Decydowanie jest intelektualną stroną pracy każdego...
pozycja niedostępna

Nowoczesne kierowanie ludźmi. Wywieranie wpływu i współdziałanie w organizacji - okładka książki
Józef Penc

Nowoczesne kierowanie ludźmi. Wywieranie wpływu i współdziałanie w organizacji

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Książka jest pozycją traktującą o istocie, metodach i stylach kierowania ludźmi w nowej organizacji - organizacji opartej na wiedzy. W takiej organizacji najważniejsza jest umiejętność menedżera takiego współdziałania z ludźmi, by cały swój...
pozycja niedostępna

Role i umiejętności menedżerskie - okładka książki
Józef Penc

Role i umiejętności menedżerskie

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Pozycja traktująca o skutecznych liderach w skutecznym działaniu, o tym, jacy powinni być menedżerowie, jakie wypełniają funkcje i w jaki sposób, jak postępują, a jak powinni postępować jako ludzie czynu, którym powierza się majątek narodowy oraz...
pozycja niedostępna

Zarządzanie w warunkach globalizacji - okładka książki
Józef Penc

Zarządzanie w warunkach globalizacji

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Wiedza o procesach globalizacji jest niezbędna, aby państwa i rożne podmioty w nich działające mogły prawidłowo identyfikować formy, granice i skutki tych procesów oraz racjonalnie internacjonalizować najkorzystniejsze ich konsekwencje. Życie...
pozycja niedostępna

Innowacje i zmiany w firmie - okładka książki
Józef Penc

Innowacje i zmiany w firmie

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
Zasadnicze znaczenie dla kreowania powodzenia organizacji ma z pewnością umiejętność zarządzania zmianami, które stają się dzisiaj jedynym stałym elementem sztuki prowadzenia biznesu. Aby organizacja...
pozycja niedostępna

Strategie zarządzania - okładka książki
Józef Penc

Strategie zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
Autor przedstawia koncepcje zarządzania strategicznego i daje konkretne odpowiedzi na pytania :- co sprawia, że współczesne przedsiębiorstwo musi odznaczać się ekspansywnością, innowacyjnością i długofalowością w myśleniu i działaniu - jak ma...
pozycja niedostępna

Strategiczny system zarządzania - okładka książki
Józef Penc

Strategiczny system zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Książka zawiera pogłębioną refleksję nad współczesnymi problemami skutecznego zarządzania zgodnie z rysującymi się dziś tendencjami. Lektura powinna inspirować i sprzyjać wytwarzaniu się i rozwijaniu u studentów i liderów biznesu umiejętności...
pozycja niedostępna

Leksykon biznesu - okładka książki
Józef Penc

Leksykon biznesu

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Leksykony; Rok wydania: 1997; Oprawa: twarda;
Leksykon biznesu jest pozycją porządkującą i precyzującą niełatwy język biznesu, wzbogacającą ogólną wiedzę menedżerską o różne terminy ukształtowane, jak i takie, które ostatecznego kształtu nabiorą dopiero z czasem- w konfrontacji z...
pozycja niedostępna

Kreowanie zachowań w organizacji - okładka książki
Józef Penc

Kreowanie zachowań w organizacji

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Głównym przesłaniem książki jest stwierdzenie, że tylko ład pomiędzy współdziałającymi ludźmi, partnerska współpraca i pełne zaangażowanie ich energii i inteligencji może pozwolić przedsiębiorstwu stawiać czoła wymaganiom nowego otoczenia, jakie...
pozycja niedostępna

Kreatywne kierowanie - okładka książki
Józef Penc

Kreatywne kierowanie

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Globalizacja, informatyzacja, totalna konkurencja, dostępność kapitału – to główne parametry wyścigu w dzisiejszej gospodarce. Dzięki burzliwemu rozwojowi informatyki i lotnictwa świat stał się globalną wioską i dąży do zatarcia granic,...
pozycja niedostępna

Innowacje i zmiany w firmie - okładka książki
Józef Penc

Innowacje i zmiany w firmie

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

Decyzje w zarządzaniu - okładka książki
Józef Penc

Decyzje w zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Decyzje w dzisiejszym świecie, szczególnie decyzje w polityce i w biznesie nie mogą być podejmowane na podstawie doświadczenia, intuicji czy tzw. mądrości życiowej, lecz muszą być dobrze przemyślane i opracowane, w przeciwnym wypadku często okazują...
pozycja niedostępna