pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Nieoczywiste

Produkty firmy: Nieoczywiste


okładka książki - Historia pewnej prowokacji

Historia pewnej prowokacji

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka polska; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Dobrze się stało, że Tomasz Wołek zdecydował się na przygotowanie wyboru swych tekstów. Był bowiem jedną z kluczowych postaci środowiska Ruchu Młodej Polski i bardzo znaczącym autorem. Mocną stroną książki jest analiza rządów Pi...
41.40  49.00  7.6 
do koszyka

okładka książki - Samorząd Wolności Jerzy Stępień w rozmowie z Renatą Maciejczak

Samorząd Wolności Jerzy Stępień w rozmowie z Renatą Maciejczak

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka polska; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Trzymacie Państwo w rękach obszerny wywiad z Jerzym Stępniem, współtwórcą ustaw samorządowych z 1990 roku, sędzią, byłym prezesem Trybunału Konstytucyjnego, wykładowcą akademickim i, co dla mnie nie mniej ważne, również...
41.40  49.00  7.6 
do koszyka

okładka książki - Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia

Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje...
62.86  79.00  16.14 
do koszyka

okładka książki - Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które...
54.90  69.00  14.1 
do koszyka

okładka książki - Money matters

Money matters

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
The book Money matters covers most topic-related areas of Finance, Banking and Accounting. It is targeted at university students and professionals from intermediate to advanced level of language competence. In addition to texts rich in ESP (English...
39.49  49.00  9.51 
do koszyka

okładka książki - Analiza Decyzji

Analiza Decyzji

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: twarda;
Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji kierowniczych, jak i metody analizy decyzyjnej, których celem...
74.06  89.00  14.94 
do koszyka

okładka książki - Mulik z Krakowa

Mulik z Krakowa

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Biografie i wspomnienia / Dzienniki; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Mulik z Krakowa to opowiadanie przeżyć żydowskiego chłopca podczas okupacji niemieckiej w Krakowie. Jego wspomnienia spisane po ponad pięćdziesięciu latach, wiążą się emocjonalnie z pobytem autora w Polsce z grupą młodzieży...
32.97  39.00  6.03 
do koszyka

okładka książki - Społeczna czasoprzestrzeń gospodarowania. W kierunku ekonomii wartości

Społeczna czasoprzestrzeń gospodarowania. W kierunku ekonomii wartości

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
W prezentowanej publikacji autor dowodzi, że podstawową słabością neoklasycznej ekonomii jest wyrugowanie z niej problematyki wartości, sprowadzające ekonomię do rynkowej wyceny i skutkujące definiowaniem rynku jako samoregulującego...
70.81  89.00  18.19 
do koszyka

okładka książki - Marka na cztery sposoby. Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy

Marka na cztery sposoby. Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę...
47.54  59.00  11.46 
do koszyka

okładka książki - Values in Society and Economy. Two Perspectives

Values in Society and Economy. Two Perspectives

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Values are the core of every society; they determine its function, effectiveness and development, as well as the life-satisfaction and success of its citizens. But the meaning of the concept is far from clear. The aim of this book is to discuss...
47.54  59.00  11.46 
do koszyka

okładka książki - Praktyczny marketing miast i regionów

Praktyczny marketing miast i regionów

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej...
39.49  49.00  9.51 
do koszyka

okładka książki - Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W...
54.90  69.00  14.1 
do koszyka

okładka książki - Zarządzanie

Zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety z całego świata, laureat wielu nagród przyznanych przez...
62.86  79.00  16.14 
do koszyka

okładka książki - Rynek i katedra. Polskie spory o media publiczne

Rynek i katedra. Polskie spory o media publiczne

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Literatura / Publicystyka, wywiady, dokumenty; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Od przełomu politycznego w 1989 roku trwają spory o media publiczne. Juliusz Braun - odwołując się do bogatej literatury i własnych doświadczeń związanych z wieloletnią aktywnością na rynku mediów, a także do historii radiofonii...
35.24  49.00  13.76 
do koszyka

okładka książki - Margaret Thatcher. Autoryzowana biografia. Tom 1-2

Margaret Thatcher. Autoryzowana biografia. Tom 1-2

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Biografie i wspomnienia / Biografie; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Fascynacja osobą Margaret Thatcher, Żelazną Damą, pierwszą kobietą, która w Wielkiej Brytanii została wybrana na szefa partii rządzącej, nie słabnie. Po jej śmierci to zainteresowanie jeszcze wzrosło. Była ona kimś, wobec kogo niemal...
93.44  119.00  25.56 
do koszyka

okładka książki - Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w...
54.90  69.00  14.1 
do koszyka

okładka książki - Controlling. Koncepcja, zastosowania, wdrożenie

Controlling. Koncepcja, zastosowania, wdrożenie

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Celem książki jest kompleksowe przedstawienie zagadnienia controllingu i wskazanie możliwości jego realizacji w przedsiębiorstwie. Autor omawia w niej cele i zadania controllingu w ujęciu międzynarodowym, określa, czym jest controlling, a...
77.73  99.00  21.27 
do koszyka

okładka książki - Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non profit

Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non profit

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Tematem książki są stosowane współcześnie rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem w organizacjach non profit. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na ważne pytania:  W jaki sposób pojmują ryzyko osoby zarządzające...
47.54  59.00  11.46 
do koszyka

okładka książki - Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza. Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi

Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza. Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Rozwój wymiany informacji zarządczej na poziomie międzyorganizacyjnym ma dla współczesnej rachunkowości zarządczej przełomowe znaczenie, przede wszystkim dlatego, że zmieniają się tradycyjnie postrzegane ramy wykorzystania tego systemu...
62.86  79.00  16.14 
do koszyka

okładka książki - Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw

Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umiejętności analitycznych i wiedzy...
47.54  59.00  11.46 
do koszyka

Strona 1 z 2 : 12...ostatnia» (35 pozycji)