pokaz koszyk
rozwiń menu
szukaj tylko w Nieoczywiste
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Nieoczywiste

Produkty firmy: Nieoczywiste

Sortuj wg

Mulik z Krakowa - okładka książki

Mulik z Krakowa

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Biografie i wspomnienia / Dzienniki; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Mulik z Krakowa to opowiadanie przeżyć żydowskiego chłopca podczas okupacji niemieckiej w Krakowie. Jego wspomnienia spisane po ponad pięćdziesięciu latach, wiążą się emocjonalnie z pobytem autora w Polsce z grupą młodzieży...
32.46  39.00  6.54 
do koszyka

Społeczna czasoprzestrzeń gospodarowania. W kierunku ekonomii wartości - okładka książki

Społeczna czasoprzestrzeń gospodarowania. W kierunku ekonomii wartości

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
W prezentowanej publikacji autor dowodzi, że podstawową słabością neoklasycznej ekonomii jest wyrugowanie z niej problematyki wartości, sprowadzające ekonomię do rynkowej wyceny i skutkujące definiowaniem rynku jako samoregulującego...
pozycja niedostępna

Marka na cztery sposoby. Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy - okładka książki

Marka na cztery sposoby. Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę...
45.42  59.00  13.58 
do koszyka

Values in Society and Economy. Two Perspectives - okładka książki

Values in Society and Economy. Two Perspectives

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Values are the core of every society; they determine its function, effectiveness and development, as well as the life-satisfaction and success of its citizens. But the meaning of the concept is far from clear. The aim of this book is to discuss...
49.09  59.00  9.91 
do koszyka

Praktyczny marketing miast i regionów - okładka książki

Praktyczny marketing miast i regionów

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej...
37.20  49.00  11.8 
do koszyka

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów - okładka książki

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W...
51.85  69.00  17.15 
do koszyka

Zarządzanie - okładka książki

Zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety z całego świata, laureat wielu nagród przyznanych przez...
59.37  79.00  19.63 
do koszyka

Rynek i katedra. Polskie spory o media publiczne - okładka książki

Rynek i katedra. Polskie spory o media publiczne

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Literatura / Publicystyka, wywiady, dokumenty; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Od przełomu politycznego w 1989 roku trwają spory o media publiczne. Juliusz Braun - odwołując się do bogatej literatury i własnych doświadczeń związanych z wieloletnią aktywnością na rynku mediów, a także do historii radiofonii...
33.19  49.00  15.81 
do koszyka

Margaret Thatcher. Autoryzowana biografia. Tom 1-2 - okładka książki

Margaret Thatcher. Autoryzowana biografia. Tom 1-2

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Biografie i wspomnienia / Biografie; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Fascynacja osobą Margaret Thatcher, Żelazną Damą, pierwszą kobietą, która w Wielkiej Brytanii została wybrana na szefa partii rządzącej, nie słabnie. Po jej śmierci to zainteresowanie jeszcze wzrosło. Była ona kimś, wobec kogo niemal...
95.92  119.00  23.08 
do koszyka

Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności - okładka książki

Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w...
51.85  69.00  17.15 
do koszyka

Controlling. Koncepcja, zastosowania, wdrożenie - okładka książki

Controlling. Koncepcja, zastosowania, wdrożenie

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Celem książki jest kompleksowe przedstawienie zagadnienia controllingu i wskazanie możliwości jego realizacji w przedsiębiorstwie. Autor omawia w niej cele i zadania controllingu w ujęciu międzynarodowym, określa, czym jest controlling, a...
73.61  99.00  25.39 
do koszyka

Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non profit - okładka książki

Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non profit

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Tematem książki są stosowane współcześnie rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem w organizacjach non profit. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na ważne pytania:  W jaki sposób pojmują ryzyko osoby zarządzające...
44.79  59.00  14.21 
do koszyka

Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza. Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi - okładka książki

Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza. Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Rozwój wymiany informacji zarządczej na poziomie międzyorganizacyjnym ma dla współczesnej rachunkowości zarządczej przełomowe znaczenie, przede wszystkim dlatego, że zmieniają się tradycyjnie postrzegane ramy wykorzystania tego systemu...
59.37  79.00  19.63 
do koszyka

Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw - okładka książki

Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umiejętności analitycznych i wiedzy...
44.79  59.00  14.21 
do koszyka

Analiza zdarzeń na rynkach akcji. Wpływ informacji na ceny papierów wartościowych - okładka książki

Analiza zdarzeń na rynkach akcji. Wpływ informacji na ceny papierów wartościowych

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Na rynki kapitałowe na całym świecie codziennie trafia wiele informacji. Część z nich dotyczy emitenta, inne - jego bliższego i dalszego otoczenia. Wszystkie te informacje wpływają na wartość firmy-emitenta, co znajduje odzwierciedlenie...
59.37  79.00  19.63 
do koszyka

Głos cynika. Terapia liberalna - okładka książki

Głos cynika. Terapia liberalna

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Literatura / Publicystyka, wywiady, dokumenty; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
ALERGIA NA ABSURD Zebrane tu teksty są efektem moich spontanicznych reakcji na absurdy otaczającej nas rzeczywistości. Absurdy gospodarcze, społeczne, polityczne, a nawet sportowe. Nie ma tu jakiejś wyrafinowanej ideologii. Absurd nie ma...
33.19  49.00  15.81 
do koszyka

Nauka o organizacji. Ujęcie dynamiczne - okładka książki

Nauka o organizacji. Ujęcie dynamiczne

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Jego treść i struktura odpowiadają wymaganiom standardów kształcenia Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa...
51.85  69.00  17.15 
do koszyka

Matematyka dla kierunków ekonomicznych. Przykłady i zadania wraz z repetytorium ze szkoły średniej - okładka książki

Matematyka dla kierunków ekonomicznych. Przykłady i zadania wraz z repetytorium ze szkoły średniej

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Książka jest napisana w sposób bardzo przystępny. Zawiera m.in. zadania i przykłady dotyczące elementów geometrii w przestrzeni, całek funkcji trygonometrycznych oraz równań różniczkowych liniowych rzędu II o stałych...
59.37  79.00  19.63 
do koszyka

Reagan. Życie - okładka książki

Reagan. Życie

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka amerykańska; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Dwutomowa biografia 40. prezydenta Stanów Zjednoczonych Ronalda Reagana. Ronald Reagan - wygłaszając mowę w trakcie kampanii wyborczej Barry ego Goldwatera - nie mógł wiedzieć, że to jego wystąpienie zapoczątkowało jedną z...
73.61  99.00  25.39 
do koszyka

Zarządzanie silną marką - okładka książki

Zarządzanie silną marką

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych - wciąż rośnie....
52.59  69.00  16.41 
do koszyka

Strona 1 z 2 : 12...ostatnia» (30 pozycji)