pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010
Księgarnia »
Książki »
książka:

Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 276 s.
Wymiar: 175x245 mm
EAN: 9788377841631
ISBN: 978-83-7784-163-1
Data: 2012-07-25
33.46  39.90  6.44 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010 - Małgorzata Adamik-Szysiak - opis książki:

Dobrze że pojawiła się publikacja poświęcona telewizyjnej reklamie politycznej jako narzędzia komunikacji politycznej zwłaszcza że na polskim rynku naukowym nie ma dotąd takich kompleksowych opracowań opartych na badaniach empirycznych. Dzięki połączeniu rozważań teoretycznych i badań empirycznych powstała cenna pozycja szeroko i interdyscyplinarnie omawiająca tytułowe zagadnienie i uzupełniająca polskie badania nad komunikowaniem politycznym. Autorce udało się scharakteryzować reklamy polityczne w badanym okresie ale także ukazać ich rosnące znaczenie w kolejnych kampaniach. Zaletą publikacji jest ciekawa i poprawnie metodologicznie przeprowadzona analiza narzędzi perswazji stosowanych w polskich telewizyjnych reklamach politycznych obejmująca zarówno kwestie merytoryczne retorykę jak i wizualizację przekazu.

Książka „Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010” - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.

Książka posiada 276 stron i została wydana w 2012 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010"
Małgorzata Adamik-Szysiak - autor m.in.:
Polityka w zmediatyzowanym świecie. - okładka książki
Polityka w zmediatyzowanym świecie. Perspektywa... Małgorzata Adamik-Szysiak (red.);
Barwy wyborczej kampanii samorządowej - okładka książki
Barwy wyborczej kampanii samorządowej 2014 roku... Małgorzata Adamik-Szysiak, Agnieszka Łukasik-Turecka, Beata Romiszewska;
Media i polityka. Relacje i współzależności - okładka książki
Media i polityka. Relacje i współzależności Małgorzata Adamik-Szysiak (red.);
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Demokracja bezpośrednia w samorządzie - okładka książki
Demokracja bezpośrednia w samorządzie terytorialnym Stanisław Michałowski, Maria Marczewska-Rytko (red.)
Marketing polityczny. Doświadczenia - okładka książki
Marketing polityczny. Doświadczenia polskie Agnieszka Kasińska-Metryka, Robert Wiszniowski (red.)
Produkty podobne:
Komunikacja polityczna - okładka książki
Komunikacja polityczna Witold Ferenc, Rafał Mrówka, Sylwia Wilkos