pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Format: pdf
Ilość stron: 538 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788322791196
Data: 2025-05-05
58.80 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z perspektywą politologiczną, [...] pokazuje czytelnikowi politykę rozumianą per se, ale przede wszystkim jej uwikłanie w rozmaite konteksty medialne, od których w dobie powszechnej mediatyzacji uciec nie sposób [...] Przedmiotem swojego zainteresowania dr Małgorzata Adamik-Szysiak uczyniła złoty trójkąt - media, polityków i obywateli, snując wokół tej triady rozważania. [...] Narracja wiedzie czytelnika od treści ogólnych, pozwalających umieścić rozważania badaczki w szerokim kontekście teoretycznym, ku tematyce szczegółowej, eksplorowanej w empirycznej części pracy. Kategorie analityczne, którymi posiłkuje się Autorka przekonują, że miała pomysł na tę pracę i konsekwentnie go zrealizowała, aż po etap empirycznej weryfikacji hipotez badawczych. [...] To monografia interesująca poznawczo, niebanalna, skłaniająca do twórczej refleksji [...] Połączenie ze sobą perspektywy medioznawczej z politologiczną, a także mariaż koncepcji teoretycznych - również tych najnowszych - z empirią sprawia, że rozprawę czyta się z prawdziwym zainteresowaniem.

Z recenzji dr hab. Magdaleny Szpunar

E-book „Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych” - Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Cena 58.80 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

Wstęp 9
Rozdział 1. Strategie (sieciowego) komunikowania politycznego a mediatyzacja polityki 27
1.1. Istota, definicje i typologie strategii (sieciowego) komunikowania politycznego 27
1.2. Profesjonalizacja i marketyzacja komunikowania politycznego 57
1.3. Mediatyzacja i hybrydyzacja komunikowania politycznego – logika mediów społecznościowych 76
Rozdział 2. Media społecznościowe przestrzenią komunikowania politycznego 101
2.1. Istota, definicje i klasyfikacje mediów społecznościowych 101
2.2. Media społecznościowe w politycznych strategiach komunikacyjnych na poziomie marketingu 2.0 i 3.0 112
2.3. Media społecznościowe a partycypacja polityczna – potencjalni wyborcy generacji Y i Z 138
2.3.1. E-społeczność marki politycznej 151
2.4. Kluczowe media społecznościowe jako platformy komunikowania politycznego 160
2.4.1. YouTube 160
2.4.2. Facebook 171
2.4.3. Twitter 179
Rozdział 3. Strategie komunikowania wyborczego w mediach społecznościowych 201
3.1. Profesjonalizacja i modernizacja komunikowania wyborczego w kontekście wykorzystania mediów społecznościowych 201
3.2. Media społecznościowe w strategiach komunikowania wyborczego na przykładzie polskich elekcji w 2015 roku 223
3.2.1. Kampania prezydencka 235
3.2.2. Kampania parlamentarna 284
3.2.3. Konkluzje – typologia strategii komunikowania wyborczego w mediach społecznościowych 326
Rozdział 4. Media społecznościowe narzędziem politycznej kampanii permanentnej w świetle badań empirycznych 331
4.1. Polityczna kampania permanentna 331
4.1.1. Polityczna kampania permanentna w mediach społeczościowych 341
4.2. Wydarzenia i pseudowydarzenia medialne w mediach społecznościowych z perspektywy podmiotów politycznych w okresie międzywyborczym – studia przypadków 367
4.2.1. Bilanse rządów 376
4.2.2. Grudniowy kryzys parlamentarny 395
4.2.3. „Wakacje parlamentarne” 415
Zakończenie 435
Bibliografia 447
Aneks 1 489
Aneks 2 493
Aneks 3 503
Spis tabel, wykresów, rysunków i ilustracji 521
Indeks osobowy 529