pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

Autor książki:

Agata Olszanecka-Marmola

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 386 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788381802253
ISBN: 978-83-8180-225-3
Data: 2020-06-20
35.75 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.

Książka "Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?" - Agata Olszanecka-Marmola - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 386 stron i została wydana w 2020 r. Cena 35.75 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.