pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
PressBook. Katalog mediów w Polsce 2004/2005
książka:

PressBook. Katalog mediów w Polsce 2004/2005

Dane szczegółowe:
Producent: Press
Oprawa: miękka
Ilość stron: 150 s.
ISSN: 1733-5337
Data:2001-01-09
46.08  48.00  1.92 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

PressBook. Katalog mediów w Polsce 2004/2005 - Monika Polewska - opis książki:

PRESSBOOK to przewodnik po rynku mediów w Polsce. Przygotowano go z myślą o szefach marketingu firm, które chcą się efektywnie reklamo-wać, oraz o pracownikach domów mediowych. Dzięki niemu dotrzesz do redakcji prasowych, radiowych, telewizyjnych, a także do agencji outdoorowych, fotograficznych, prasowych i do najczęściej odwiedzanych witryn internetowych. W katalogu znajdziesz wyniki badań, przedstawiające charakterystykę osób korzystających z największych mediów - dowiesz się za pośrednictwem których tytułów prasowych czy stacji radiowych i telewizyjnych możesz dotrzeć do interesującej Cię grupy odbiorców.

Książka „PressBook. Katalog mediów w Polsce 2004/2005” - oprawa miękka - Wydawnictwo Press.

Książka posiada 150 stron i została wydana w 0000 r.

Spis treści:

Prasa
Radio
Telewizja
Outdoor
Internet
Agencje prasowe
Agencje fotograficzne
Index
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "PressBook. Katalog mediów w Polsce 2004/2005"
Produkty podobne:
Współczesne kampanie wyborcze w - okładka książki
Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie Paweł Jakubowski, Ewelina Kancik (red.)