pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych

Autor książki:

Małgorzata Adamik-Szysiak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2018
Oprawa: twarda
Ilość stron: 538 s.
Wymiar: 228x246 mm
EAN: 9788322791196
ISBN: 978-83-2279-119-6
Data: 2018-10-31
46.33 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z perspektywą politologiczną, [...] pokazuje czytelnikowi politykę rozumianą per se, ale przede wszystkim jej uwikłanie w rozmaite konteksty medialne, od których w dobie powszechnej mediatyzacji uciec nie sposób [...] Przedmiotem swojego zainteresowania dr Małgorzata Adamik-Szysiak uczyniła złoty trójkąt - media, polityków i obywateli, snując wokół tej triady rozważania. [...] Narracja wiedzie czytelnika od treści ogólnych, pozwalających umieścić rozważania badaczki w szerokim kontekście teoretycznym, ku tematyce szczegółowej, eksplorowanej w empirycznej części pracy. Kategorie analityczne, którymi posiłkuje się Autorka przekonują, że miała pomysł na tę pracę i konsekwentnie go zrealizowała, aż po etap empirycznej weryfikacji hipotez badawczych. [...] To monografia interesująca poznawczo, niebanalna, skłaniająca do twórczej refleksji [...] Połączenie ze sobą perspektywy medioznawczej z politologiczną, a także mariaż koncepcji teoretycznych - również tych najnowszych - z empirią sprawia, że rozprawę czyta się z prawdziwym zainteresowaniem.

Z recenzji dr hab. Magdaleny Szpunar

Książka "Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych" - Małgorzata Adamik-Szysiak - oprawa twarda - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 538 stron i została wydana w 2018 r. Cena 46.33 zł. Zapraszamy na zakupy!