pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku

Autor książki:

Klaudia Cymanow-Sosin

Dane szczegółowe:
Wydawca: Petrus
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 154 s.
Wymiar: 168x240 mm
EAN: 9788377205747
ISBN: 978-83-7720-574-7
Data: 2020-06-05
21.16 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Monografia Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja stanowi także cenną pomoc dla specjalistów z zakresu public relations, reklamy, a także dziennikarzy i edukatorów.
Autorce należą się słowa uznania za aktualność problematyki, fachowość analiz, dojrzałość badawczą i praktyczność celów. Podjęła ona ważne tematy, związane z wykorzystaniem mechanizmów wywierania wpływu jako skutecznego narzędzia walki wizerunkowej, perswazji światopoglądowej, czy dyskredytującej, albo egoistycznej gry interesów, jak ma to miejsce w przypadku mowy nienawiści.
Publikacja ukazuje zjawisko perswazyjności przy pomocy kategorialnej definicji operacyjnej i dostarcza empirycznej wiedzy na temat faktycznego funkcjonowania perswazji w przekazach reklamowych, społecznych, medialnych oraz językowych.

Książka "Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku" - Klaudia Cymanow-Sosin - oprawa miękka - Wydawnictwo Petrus. Książka posiada 154 stron i została wydana w 2020 r. Cena 21.16 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.