pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Małgorzata Adamik-Szysiak

Małgorzata Adamik-Szysiak - książki lub utwory autora

Sortuj wg

Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych - okładka książki
Małgorzata Adamik-Szysiak

Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z...
Cena: 55.42  Cena wydawcy: 58.80 zł Oszczędzasz: 3.38 
do koszyka

Polityka w zmediatyzowanym świecie. Perspektywa politologiczna i medioznawcza - okładka książki
Małgorzata Adamik-Szysiak (red.)

Polityka w zmediatyzowanym świecie. Perspektywa politologiczna i medioznawcza

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Prezentowana monografia stanowi kontynuację zainicjowanego cyklu wydawniczego ukazującego różne perspektywy badawcze relacji i współzależności obserwowanych między światem polityki i mediów, w tym rozważań nad postępującym...
Cena: 27.52  Cena wydawcy: 31.50 zł Oszczędzasz: 3.98 
do koszyka

Barwy wyborczej kampanii samorządowej 2014 roku na Lubelszczyźnie - okładka książki
Małgorzata Adamik-Szysiak, Agnieszka Łukasik-Turecka, Beata Romiszewska

Barwy wyborczej kampanii samorządowej 2014 roku na Lubelszczyźnie

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Monografia autorstwa Małgorzaty Adamik-Szysiak, Agnieszki Łukasik-Tureckiej i Beaty Romiszewskiej jest kolejnym ważnym krokiem w rozwoju badań nad współczesnymi kampaniami politycznymi w Polsce, który szczególnie uwzględnia...
pozycja niedostępna

Media i polityka. Relacje i współzależności - okładka książki
Małgorzata Adamik-Szysiak (red.)

Media i polityka. Relacje i współzależności

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka pod redakcją Małgorzaty Adamik-Szysiak jest zbiorem studiów których celem jest uchwycenie szeroko pojętych relacji i współzależności występujących na linii media - polityka polityka - media. Autorzy w swych rozważaniach...
Cena: 34.23  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 5.67 
do koszyka

Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010 - okładka książki
Małgorzata Adamik-Szysiak

Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka polska; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Dobrze że pojawiła się publikacja poświęcona telewizyjnej reklamie politycznej jako narzędzia komunikacji politycznej zwłaszcza że na polskim rynku naukowym nie ma dotąd takich kompleksowych opracowań opartych na badaniach empirycznych....
Cena: 34.23  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 5.67 
do koszyka