pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki z kategorii media, dziennikarstwo - strona 6


okładka książki - Jakie media? Konteksty, badania, postulaty. 10 - lecie Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL

Jakie media? Konteksty, badania, postulaty. 10 - lecie Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
Wstęp Prezentacja Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL Karol Klauza, Maria Gondek Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL - historia i współczesność Justyna...
39.69 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Prasa brytyjska a Polska w przededniu i w trakcie kampanii wrześniowej 1939 roku. Seria: Monografie. Tom 156

Prasa brytyjska a Polska w przededniu i w trakcie kampanii wrześniowej 1939 roku. Seria: Monografie. Tom 156

Książka. Wydawnictwo: Instytut Pamięci Narodowej, IPN ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: twarda;
Książka jest próbą ukazania, w jaki sposób pisano o Polsce i konflikcie polsko-niemieckim na łamach prasy brytyjskiej przed, w trakcie i bezpośrednio po kampanii wrześniowej 1939 r. Autorka najpierw przybliża rynek prasowy na Wyspach w...
25.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Religia-media-popkultura

Religia-media-popkultura

Książka. Wydawnictwo: WIĘŹ ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Religioznawstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów skłaniają do...
25.85 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Świat przedstawiony. Sposoby kreowania rzeczywistości społeczno-politycznej w portalu Fronda.pl

Świat przedstawiony. Sposoby kreowania rzeczywistości społeczno-politycznej w portalu Fronda.pl

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Analiza zawartości, której celem jest rozpoznanie i dekonstrukcja mechanizmów służących opisywaniu rzeczywistości, zwłaszcza zabiegów zmierzających do przyjęcia punktu widzenia autorów, stawia przed jej wykonawcą wiele problemów. Jeden...
40.63 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Między śmiechem a mową nienawiści

Między śmiechem a mową nienawiści

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Oferowana Czytelnikowi książka jest reakcją na powyżej zasygnalizowane tendencje. Stanowi próbę połączenia dwóch ujęć: językowego, właściwego deskryptywnym pracom z zakresu języka polityki, które odpowiadają na pytanie jaki jest język polityki, a także...
50.12 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Media Varia. Jednostki - Społeczeństwa - Technologie

Media Varia. Jednostki - Społeczeństwa - Technologie

Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Monografia pod redakcją Tomasza Gackowskiego i Mateusza Patery to interesujące spojrzenie na ekosystem medialny, a decyzje redaktorów w zakresie doboru treści sprawiają, że zawartość publikacji jest w istocie ucieleśnieniem...
42.26 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Czwarta władza szóstej B

Czwarta władza szóstej B

Książka. Wydawnictwo: Dreams ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka;
Szkolny portal informacyjny Ale nuda! Kto by chciał go prowadzić Nowy! On jeden wiedział, jaką władzę dają media. Można mieć wpływ nie tylko na sprawy innych uczniów, lecz także na decyzje dyrektora szkoły. A może nawet na...
16.62 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dziennikarzy portret własny

Dziennikarzy portret własny

Książka. Wydawnictwo: Libron ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
W świetle wyników badań trudno nie zgodzić się z tezą Autora, że głównymi grzechami dziennikarstwa są: brak wiedzy, obniżanie standardów etycznych, lekceważenie podstawowych zasad warsztatowych, uleganie naciskom, korupcji, upolitycznienie, uleganie...
37.98 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Mass media

Mass media

Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 1994; Oprawa: miękka;
Wszyscy dokładnie znamy prasę, radio, telewizję, kino i plakat. Są to główne źródła informacji i rozrywki. Jak dalece zmieniają nasze myślenie, jak wpływają na nasze życie...
66.73 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Media w środowisku cyfrowym. Seria: Studia i Perspektywy Medioznawcze 2

Media w środowisku cyfrowym. Seria: Studia i Perspektywy Medioznawcze 2

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Cyfrowe media coraz silniej wypierają tak zwane tradycyjne, czyniąc wciąż prawdopodobną wizję śmierci mediów drukowanych i stawiając pytanie o przyszły kształt i formę radia i telewizji. W istotny...
32.10 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zrozumieć social media

Zrozumieć social media

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Facebook na kozetceKażdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych...
40.73 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Media i nowoczesność

Media i nowoczesność

Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw...
66.73 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kłopoty z niedźwiedziem. Rosja w niemieckim, austriackim i szwajcarskim dyskursie medialnym od XIX do XXI wieku

Kłopoty z niedźwiedziem. Rosja w niemieckim, austriackim i szwajcarskim dyskursie medialnym od XIX do XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
W książce omówiono dawne i współczesne niemieckojęzyczne dyskursy medialne o Rosji, argumentując, że warto je studiować ze względu na kluczową rolę odgrywaną przez Niemcy i Rosję w stosunkach międzynarodowych. Przekaz...
56.88 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna Które grupy elektoratu są bardziej podatne na...
35.75 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Medialny obraz kształtowania się stosunków polsko-niemieckich. Na podstawie analizy tygodników Der Spiegel i Polityka z lat 2005-2017

Medialny obraz kształtowania się stosunków polsko-niemieckich. Na podstawie analizy tygodników Der Spiegel i Polityka z lat 2005-2017

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
W publikacji pokazuję, w jakim stopniu partie polityczne oraz mass media wpływają na kształtowanie dwustronnych, polsko-niemieckich stosunków, a także na budowanie wizerunku obu krajów i narodów. Zasadniczy problem badawczy monografii...
48.10 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku

Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku

Książka. Wydawnictwo: Petrus ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Monografia Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja...
21.16 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Medialny obraz wroga

Medialny obraz wroga

Książka. Wydawnictwo: FNCE ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Praca podejmuje trudny i bardzo rozległy problem badaczy wymagający długich studiów interdyscyplinarnych oraz dużej dojrzałości naukowej. W dodatku tytułowa i jakże aktualna w naszym życiu publicznym i politycznym kwestia nie doczekała się...
28.20 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Telewizja i performans. Eksperyment z myślenia o mediach, codzienności i polityce. Seria: Interpretacje 83

Telewizja i performans. Eksperyment z myślenia o mediach, codzienności i polityce. Seria: Interpretacje 83

Książka. Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Celem książki jest próba sformułowania definicji współczesnej telewizji (z uwzględnieniem jej ekstensji w nowych mediach) jako performansu, czyli działania procesualnego i sprawczego w obszarze...
33.73 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dyskursywny profil słuchacza Pierwszego Programu Polskiego Radia

Dyskursywny profil słuchacza Pierwszego Programu Polskiego Radia

Książka. Wydawnictwo: Atut ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Fundament przyjętego w pracy myślenia stanowi idea głosząca, że uczestnik danego nurtu dyskursywnego może się niejako w nim przejrzeć jak w lustrze, a nawet więcej – partycypować w kreowaniu jego...
36.86 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nowa frazeologia we współczesnej rosyjskiej prasie / Новая фразеология в современной российской прессе

Nowa frazeologia we współczesnej rosyjskiej prasie / Новая фразеология в современной российской прессе

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Językoznawstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Monografia dr Olgi Jakowlewej podejmuje temat niezwykle istotny dla współczesnej praktyki badań rusycystycznych. Jest to praca niezmiernie potrzebna, ponieważ przedstawia materiał nie do końca poznany; mimo bogatej literatury przedmiotu zarówno...
34.19 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 6 z 20 : «pierwsza...45678...ostatnia» (396 pozycji)