pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Igor Borkowski

Igor Borkowski - książki lub utwory autora

Sortuj wg

Dziennikarstwo i Media 9. Metodologie i praktyki badawcze - okładka książki
Igor Borkowski (red.)

Dziennikarstwo i Media 9. Metodologie i praktyki badawcze

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Zmediatyzowana rzeczywistość dostarcza potencjalnym badaczom niespotykanych dotąd w nauce zasobów danych. Wyjątkowość sytuacji, z którą mamy do czynienia, to nie tylko kwestia ilości, to także...
Cena: 31.34  Cena wydawcy: 35.00 zł Oszczędzasz: 3.66 
do koszyka

Dziennikarstwo i Media 7. Media. Władza. Komunikacja - okładka książki
Igor Borkowski (red.)

Dziennikarstwo i Media 7. Media. Władza. Komunikacja

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Intelektualne, emocjonalne i poznawcze napięcia na styku: mediów, władzy i komunikacji to główny wątek problemowy prezentowanych w 7. numerze czasopisma Dziennikarstwo i Media; tekstów. Przygotowali je wrocławscy medioznawcy, badacze...
Cena: 24.64  Cena wydawcy: 29.00 zł Oszczędzasz: 4.36 
do koszyka

Dziennikarstwo i Media 6. Teoria i praktyka medioznawstwa - okładka książki
Igor Borkowski (red.)

Dziennikarstwo i Media 6. Teoria i praktyka medioznawstwa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Medioznawstwo w jego teoretycznym i praktycznym ujęciu badawczym zasługuje na szczególną uwagę. Zebrane w nowym tomie prac wrocławskiego środowiska badaczy mediów i komunikacji teksty odnoszą się zarówno do zagadnień teoretycznych, jak...
Cena: 24.64  Cena wydawcy: 29.00 zł Oszczędzasz: 4.36 
do koszyka

Dziennikarstwo i media 5. Media zmieniającego się świata - okładka książki
Igor Borkowski (red.)

Dziennikarstwo i media 5. Media zmieniającego się świata

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Zmieniają się media, bo zmienia się świat. Nie jest oczywiste, czy ta zależność działa i w drugą stronę. Relacjom między zmieniającymi się mediami i zmieniającym się światem poświęcona jest większość tekstów, które składają się na nowy tom...
Cena: 25.96  Cena wydawcy: 29.00 zł Oszczędzasz: 3.04 
do koszyka

Marka, media, komunikacja - okładka książki
Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska (red.)

Marka, media, komunikacja

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Michał Ulidis, Wizerunek krajów Europy Wschodniej na przykładzie komunikacji reklamowej wybranych państw: Ukrainy oraz RosjiIgor Borkowski, Zarządzanie sytuacją kryzysową w instytucjach konfesyjnych. Studium przypadku rzecznika prasowegoDawid...
pozycja niedostępna

Dziennikarstwo i Media 3. Przemiany świata mediów - okładka książki
Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska (red.)

Dziennikarstwo i Media 3. Przemiany świata mediów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Większość tekstów zawartych w trzecim tomie „Dziennikarstwa i Mediów“ koncentruje się wokół zagadnień związanych z szeroko pojętą przyszłością dziennikarstwa. Autorzy starają się odpowiedzieć na pytanie: w jakim kierunku zmierza...
pozycja niedostępna

Ostatnie lato Pilc. Podręcznik praktycznego pisania reportażu - okładka książki
Igor Borkowski

Ostatnie lato Pilc. Podręcznik praktycznego pisania reportażu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Igor Borkowski w niezwykłej - zarówno pod względem treści jak i formy - książce łączy swój bogaty dorobek dziennikarski z prezentacją praktycznego podejścia do pisania reportażu. Autor zamieścił w niej teksty które przez wiele lat ukazywały się...
Cena: 40.29  Cena wydawcy: 45.00 zł Oszczędzasz: 4.71 
do koszyka

Dziennikarstwo i Media 2. Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations - okładka książki
Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska (red.)

Dziennikarstwo i Media 2. Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Teoria, poetyka, historia literatury; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają się nowatorskie ujęcia tego, czym jest wizerunek (stylem życia), jak jest wykorzystywany (do promocji...
pozycja niedostępna

Siostra śmierć. Studium komunikacyjno- kulturowe funeraliów Kongregacji Sióstr Miłosierdzia św. Karola Boromeusza w Trzebnicy. 1885-2005 - okładka książki
Igor Borkowski

Siostra śmierć. Studium komunikacyjno- kulturowe funeraliów Kongregacji Sióstr Miłosierdzia św. Karola Boromeusza w Trzebnicy. 1885-2005

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Sztuka / Historia sztuki; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Monografia Igora Borkowskiego wprowadza Czytelnika w fascynujący świat tekstów, które nie są znane ani szerszej publiczności, ani badaczom […]. Literatura tanatologiczna wzbogaca się dzięki tej książce o pozycję ważną i cenną, pozycję, której...
pozycja niedostępna

W świecie komunikacji zdegradowanej - okładka książki
Igor Borkowski, Aleksander Woźny (red.)

W świecie komunikacji zdegradowanej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W świecie komunikacji zdegradowanej” to tytuł trzeciego tomu serii „Nowe Media – Nowe w Mediach”, redagowanej przez Igora Borkowskiego i Aleksandra...
pozycja niedostępna

Za wolność waszych i naszych mediów. Nowe media - nowe w mediach 2 - okładka książki
Igor Borkowski, Aleksander Woźny (red.)

Za wolność waszych i naszych mediów. Nowe media - nowe w mediach 2

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Bibliotekoznawstwo; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Niniejszy tom jest kolejnym w serii wydawniczej Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Decydując się na utrzymanie nazwy Nowe Media - Nowe w Mediach, redaktorzy serii chcą w ten sposób zachować u Czytelników pamięć...
Cena: 12.54  Cena wydawcy: 14.00 zł Oszczędzasz: 1.46 
do koszyka

W kulturze pierwszych stron. Nowe media - nowe w mediach 1 - okładka książki
Igor Borkowski, Aleksander Woźny (red.)

W kulturze pierwszych stron. Nowe media - nowe w mediach 1

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

Mowa rozświetlona myślą. Świadomość normatywno-stylistyczna współczesnych Polaków - okładka książki
Igor Borkowski, Jan Miodek, Monika Zaśko-Zielińska

Mowa rozświetlona myślą. Świadomość normatywno-stylistyczna współczesnych Polaków

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Językoznawstwo; Oprawa: miękka;
Tematyka książki dotyczy stanu świadomości normatywno-stylistycznej użytkowników polszczyzny. Książka ta jest zbiorem referatów z konferencji językoznawczej, która odbyła się we Wrocławiu w Instytucie Filologii Polskiej w marcu 1998 roku. Lingwiści...
pozycja niedostępna

Świt wolnego słowa. Język propagandy politycznej 1981-1995 - okładka książki
Igor Borkowski

Świt wolnego słowa. Język propagandy politycznej 1981-1995

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
Praca Igora Borkowskiego jest fascynującym opisem przemian w języku i stylu tekstów traktujących o polityce w latach 1981-1995, a więc w okresie historycznych wydarzeń w Polsce i w Europie. Jest to najważniejsza część całego przedsięwzięcia....
pozycja niedostępna