Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 5
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Semper ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Call center to stosunkowo nowe w Polsce zjawisko marketingowe i komunikacyjne które zrewolucjonizowało kontakt firmy z klientem. Monografia zawiera analizy rozmów telefonicznych zarejestrowanych na infoliniach Grupy PZU S.A. W centrum uwagi...
24.38
Wyślemy w czasie: 7 dni
Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
...
24.38
Wyślemy w czasie: 7 dni
Książka. Wydawnictwo: Funky Books ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Zostań gwiazdą sprzedaży!Wykorzystaj mocne strony kobiety!Zyskaj nowych, wiernych klientów!Zacieśniaj relacje z dotychczasowymi kontrahentami!Osiągnij spektakularny sukces biznesowy i finansowy!Czasem możemy odnieść wrażenie, że światem sprzedaży...
24.38
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Studia i materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. T....
24.57
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
24.58
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Podręcznik zawiera wyczerpujące omówienie uwarunkowań działalności przedsiębiorstw handlowych, stanowiących podstawę do sformułowania wariantów rozwiązań i podjęcia decyzji. Układ i treść podręcznika zostały przygotowane z myślą o...
24.65
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Koncepcja kapitału społecznego najpierw spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem, a następnie stała się przedmiotem krytyki. Od ponad dwóch dziesięcioleci pociąga jej intuicyjny charakter, który jednak trudno przełożyć na język nauki i praktyki....
24.73
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Monografia [ta] stanowi oryginalne i spójne kompendium wiedzy na temat zarządzania kryzysowego i podejmowanych w jego ramach działań logistycznych, bez których ich praktyczny wymiar byłby niemożliwy....
24.77
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka Roberta Wiszniowskiego i Agnieszki Kasińskiej-Metryki (red.) jest istotną pozycją w badaniach nie tylko nad marketingiem politycznym, lecz także nad komunikowaniem politycznym. Ambitnym założeniem autorów jest zmierzanie do ukazania...
24.95
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: FNCE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka; 27.70 zł 24.95
Jak zarządzać w warunkach zróżnicowanego i jednocześnie niestabilnego świata Monografia Trendy w działalności współczesnych organizacji pod redakcją Jacka Woźniaka to wieloaspektowa analiza kluczowych kierunków rozwoju organizacji....
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 27.70 zł
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Historia / Pozostałe; Oprawa: miękka;
Niniejsza praca została wydana z okazji pięciolecia istnienia i działania studiów zaocznych z zarządzania agrobiznesem prowadzonych w Koninie przez Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołajka Kopernika w Toruniu. Jedno...
25.14
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Umiejętności w Kielcach ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
W gospodarce rynkowej przedsiębiorczość i innowacje są siłą napędową rozwoju gospodarki. Konkurencja rynkowa wymusza efektywność gospodarowania i poszukiwania przewagi konkurencyjnej poprzez zastosowanie nowoczesnych metod zarządzania...
25.14
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Zarządzanie kwestiami. Studium przypadku Duże Opole. Seria: Studia i monografie nr...
25.14
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Jedność ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
W dynamicznie rozwijającym się świecie coraz wyraźniej jawi się potrzeba niezmiennych odniesień pozwalających porządkować kwestie społeczne, polityczne i ekonomiczne. I temu właśnie służyć ma niniejsza publikacja: to prawdziwa...
25.16
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Praca zbiorowa, której tematyka koncentruje się wokół aktualnych problemów współczesnej gospodarki światowej, została podzielona na trzy główne grupy tematyczne. Pierwsza część obejmuje analizę zjawisk, problemów i procesów w skali globalnej...
25.20
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Publikacja dotyczy aktualnych problemów doskonalenia funkcjonowania uczelni w warunkach wdrażania noweli norm prawnych dotyczących uczelni publicznych i niepublicznych. Jednocześnie jest ona naukowym, bardzo interesującym sposobem prezentacji...
25.22
Wyślemy w czasie: 7 dni
Książka. Wydawnictwo: SEDNO ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W książce Razem ku zmianie paradygmatu gospodarowania autorka przedstawia obraz zmieniającej się rzeczywistości odwołując się do narzędzi z dziedziny ekonomii, zarządzania biznesowego i zarządzania zasobami ludzkimi. Punktem wyjścia...
25.52
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Empik Go ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: Miękka;
W swojej istocie marketing polega dziś na odpowiedzi na pytanie Jak możemy zostać usłyszani. Jak możemy wznieść się ponad nieskończoną liczbę opcji, aby stworzyć trwałe znaczenie dla odbiorców lub grupy klientów Przestrzeganie...
25.58
Wyślemy w czasie: 3-5 dni
Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Przedmiotem podjętych w książce analiz są partnerstwa w sferze publicznej, będące instrumentem zarządzania i sposobem świadczenia usług publicznych, opartym na współpracy zróżnicowanych podmiotów, łączeniu możliwości działania oraz dostępnych...
25.85
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Wartość publiczna jest nową koncepcją, dopiero kształtującą się tak w teorii, jak i w praktyce zarządzania organizacjami publicznymi. Żeby wartość publiczną dostarczać społeczeństwu, niezbędne jest stosowanie odpowiednich...
25.85
Wyślemy w czasie: 1-3 dni