pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Wybrane aspekty zarządzania jakością w szkole wyższej
książka:

Wybrane aspekty zarządzania jakością w szkole wyższej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 180 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788377840801
ISBN: 978-83-7784-080-1
Data: 2012-01-16
Cena: 24.31  Cena wydawcy: 29.40 zł Oszczędzasz: 5.09 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Wybrane aspekty zarządzania jakością w szkole wyższej - Agnieszka Piasecka - opis książki:

Publikacja dotyczy aktualnych problemów doskonalenia funkcjonowania uczelni w warunkach wdrażania noweli norm prawnych dotyczących uczelni publicznych i niepublicznych. Jednocześnie jest ona naukowym, bardzo interesującym sposobem prezentacji wybranych aspektów zarządzania jakością w szkołach wyższych w oparciu o wymogi normy ISO 9001:2008. Książka jest cenną pozycją naukową a jednocześnie poradnikiem dla tych, którzy interesują się i zajmują projakościową restrukturyzacją zarządzania w uczelniach w okresie wdrażania reformy szkolnictwa wyższego w Polsce.

Książka „Wybrane aspekty zarządzania jakością w szkole wyższej” - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.

Książka posiada 180 stron i została wydana w 2011 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Wybrane aspekty zarządzania jakością w szkole wyższej"
Agnieszka Piasecka - autor m.in.:
Health Communication in Poland - okładka książki
Health Communication in Poland Aleksandra Hulewska, Agnieszka Piasecka (red.);
Poradnictwo wolontariackie - okładka książki
Poradnictwo wolontariackie Agnieszka Piasecka;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Wykorzystanie analizy interesariuszy - okładka książki
Wykorzystanie analizy interesariuszy w zarządzaniu... Aldona Frączkiewicz-Wronka (red.)
Marketingowe zarządzanie szkołą - okładka książki
Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą Piotr Lisiecki, Grażyna Nowaczyk (red.)
Produkty podobne:
Budowanie relacji z klientem biblioteki - okładka książki
Budowanie relacji z klientem biblioteki Janina Przybysz, Paweł Pioterek, Mariusz Nowak (red.)