pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm

Autor książki:

Tymoteusz Doligalski

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 168x238 mm
EAN: 9788301180225
ISBN: 978-83-0118-022-5
Data: 2014-10-21
54.53 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane przez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, www. Salon24, www. Na Temat.pl, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Comunication, Agorę.

W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U unikalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisane w literaturze.

Ksiązka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowi też niezbędny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem oraz słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.

Książka "Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm" - Tymoteusz Doligalski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2014 r. Cena 54.53 zł. Zapraszamy na zakupy!