pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy

Dane szczegółowe:
Wydawca: złote myśli
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 144 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788377013311
ISBN: 978-83-7701-331-1
Data: 2016-02-22
29.47 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

A co znajdziesz w książce?
Uprzedzam, że to nietypowa publikacja. Zamiast suchych wykładów, uwiedzie Cię inteligentnymi dialogami 2 fantastycznych osób i poczujesz się, jakby włączyli Cię do swojej rozmowy. Nie spodziewaj się więc akademickiego wykładu o wyższości MLM nad innymi sposobami zarabiania!O NIE! Zamiast tego otrzymasz rzetelne i rzeczowe porównanie 3 sposobów zarabiania. O ile 2 pierwsze są dobrze znane, to na temat MLM dowiesz czegoś, czego nikt inny Ci nie powie - bo nie wie. Między innymi:Co Ci grozi, gdy nie zwracasz uwagi na wszystkie fakty na temat MLM.Jak to możliwe, że bez względu na to, co myślisz, już angażujesz się w tę działalność, tylko jeszcze nikt Ci za to nie płaci!Ile naprawdę możesz zarobić, startując DZIŚ w Network Marketingu? Bajki Kamili, czyli co głupiego ludzie wymyślają na temat MLM? Jak to możliwe, że nie musisz ani umieć, ani lubić sprzedawać, by zajść bardzo daleko w tym nietypowym biznesie? Dowiesz się, czym naprawdę różni się MLM od pracy na etacie i własnego biznesu. To Cię zaskoczy. Poznasz 4 jedyne klucze do sukcesu w tej branży, dzięki czemu dowiesz się, jak podjąć najbardziej rozsądną decyzję o ewentualnej współpracy.

Książka "Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy" - Kamila Molińska, Roman Hadasik - oprawa miękka - Wydawnictwo złote myśli. Książka posiada 144 stron i została wydana w 2012 r. Cena 29.47 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.