pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Andrzej Szromnik

Andrzej Szromnik - autor


okładka książki - Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku
Andrzej Szromnik

Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem delikatną...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing terytorialny... Nowe obszary i narzędzia
Andrzej Szromnik (red.)

Marketing terytorialny... Nowe obszary i narzędzia

Książka. Wydawnictwo: edu-Libri ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy...
37.12 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku
Andrzej Szromnik

Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor...
96.89 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Targi w gospodarce rynkowej
Andrzej Szromnik (red.)

Targi w gospodarce rynkowej

Książka. Wydawnictwo: edu-Libri ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach,...
38.54 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing terytorialny
Andrzej Szromnik

Marketing terytorialny

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo...
pozycja niedostępna