pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Gary Armstrong

Gary Armstrong - autor


okładka książki - Marketing. Wprowadzenie
Gary Armstrong, Philip Kotler

Marketing. Wprowadzenie

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing
Philip Kotler, Gary Armstrong

Marketing

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing. Podręcznik europejski
Philip Kotler, Gary Armstrong

Marketing. Podręcznik europejski

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: twarda;
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne oddaje do rąk Czytelnika znakomity podręcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez guru współczesnego marketingu Philipa Kotlera we współpracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Ar ms trongiem,...
pozycja niedostępna