pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
David Meerman Scott

David Meerman Scott - książki lub utwory autora

Sortuj wg

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach - okładka książki
David Meerman Scott

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy - wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i...
Cena: 41.78  Cena wydawcy: 49.00 zł Oszczędzasz: 7.22 
do koszyka

Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem - okładka książki
David Meerman Scott

Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny...
pozycja niedostępna

Marketing i PR w czasie rzeczywistym - okładka książki
David Meerman Scott

Marketing i PR w czasie rzeczywistym

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny...
pozycja niedostępna

Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? Idealne dostrojenie do potrzeb klientów - okładka książki
Craig Stull, Phil Myers, David Meerman Scott

Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? Idealne dostrojenie do potrzeb klientów

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Czy wywołujesz rezonans na swoim rynku Jeśli chodzi o stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej oferty, firmyniedostrojone popełniają błędy. Ignorują sygnały wskazujące, jakie problemy chcieliby rozwiązać nabywcy i za jakie rozwiązania...
pozycja niedostępna

Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? Idealne dostrojenie do potrzeb klientów - okładka książki
Craig Stull, Phil Myers, David Meerman Scott

Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? Idealne dostrojenie do potrzeb klientów

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Czy wywołujesz rezonans na swoim rynku Jeśli chodzi o stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej oferty, firmy niedostrojone popełniają błędy. Ignorują sygnały wskazujące, jakie problemy chcieliby...
pozycja niedostępna

Nowe zasady marketingu i PR - okładka książki
David Meerman Scott

Nowe zasady marketingu i PR

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po...
pozycja niedostępna