pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Eugeniusz Michalski

Eugeniusz Michalski - książki lub utwory autora


Marketing. Podręcznik akademicki - okładka książki
Eugeniusz Michalski

Marketing. Podręcznik akademicki

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią,...
Cena: 66.68  Cena wydawcy: 79.00 zł Oszczędzasz: 12.32 
do koszyka

Zarządzanie przedsiębiorstwem - okładka książki
Eugeniusz Michalski

Zarządzanie przedsiębiorstwem

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Nowoczesny podręcznik akademicki, dedykowany studentom uczelni ekonomicznych, w pełni dostosowany do programów takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie. Autor w jasny...
Cena: 49.79  Cena wydawcy: 54.90 zł Oszczędzasz: 5.11 
do koszyka

Marketing Podręcznik akademicki - okładka książki
Eugeniusz Michalski

Marketing Podręcznik akademicki

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich...
pozycja niedostępna

Marketing. Podręcznik akademicki - okładka książki
Eugeniusz Michalski

Marketing. Podręcznik akademicki

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii...
pozycja niedostępna