pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
Media a komunikowanie polityczne - okładka książki
książka:

Media a komunikowanie polityczne

autor: Marek Sokołowski

Dane szczegółowe:

  • Wydawca: Adam Marszałek
  • Rok wydania: 2009
  • Oprawa: miękka
  • Ilość stron: 368 s.
  • EAN: 9788376113777
  • ISBN: 978-83-7611-377-7
  • Data: 2009-05-26
Cena: 32.05  Cena wydawcy: 32.32 zł Oszczędzasz: 0.27 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis:

Zagadnienie wykorzystania mediów w komunikowaniu politycznym jest jednym z kluczowych problemów, jaki każdorazowo wyłania się w momencie rozpoczynania wyborów politycznych i inicjowania kampanii wyborczych. Jego rozwiązanie
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Marek Sokołowski (red.) - autor m.in.:

Inżynierowie społeczni i technologie - okładka książki
Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania... Wojciech K. Szalkiewicz, Marek Sokołowski;
Media i religia. Nowy kontekst - okładka książki
Media i religia. Nowy kontekst komunikacji Radosław Sierocki, Marek Sokołowski, Agnieszka Zduniak (red.);
Nowe media i wyzwania współczesności - okładka książki
Nowe media i wyzwania współczesności Marek Sokołowski (red.);
W lustrze mediów - okładka książki
W lustrze mediów Marek Sokołowski;
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja - okładka książki
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec... Marek Sokołowski, Radosław Sierocki (red.);

Produkty podobne:

Komunikacja polityczna - okładka książki
Komunikacja polityczna... Witold Ferenc, Rafał Mrówka, Sylwia Wilkos
Współczesne kampanie wyborcze w - okładka książki
Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie Paweł Jakubowski, Ewelina Kancik (red.)
Poniedziałek, 20 Listopada 2017 roku.