pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
Media a komunikowanie polityczne - okładka książki
książka:

Media a komunikowanie polityczne

autor: Marek Sokołowski

Dane szczegółowe:

Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 368 s.
EAN: 9788376113777
ISBN: 978-83-7611-377-7
Data: 2009-05-26
Obniżka! - MajówkaCena: 31.25  Cena wydawcy: 32.32 zł Oszczędzasz: 1.07 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis:

Zagadnienie wykorzystania mediów w komunikowaniu politycznym jest jednym z kluczowych problemów, jaki każdorazowo wyłania się w momencie rozpoczynania wyborów politycznych i inicjowania kampanii wyborczych. Jego rozwiązanie
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Marek Sokołowski (red.) - autor m.in.:

Inżynierowie społeczni i technologie - okładka książki
Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania... Wojciech K. Szalkiewicz, Marek Sokołowski;
Media i religia. Nowy kontekst - okładka książki
Media i religia. Nowy kontekst komunikacji Radosław Sierocki, Marek Sokołowski, Agnieszka Zduniak (red.);
Nowe media i wyzwania współczesności - okładka książki
Nowe media i wyzwania współczesności Marek Sokołowski (red.);
W lustrze mediów - okładka książki
W lustrze mediów Marek Sokołowski;
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja - okładka książki
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec... Marek Sokołowski, Radosław Sierocki (red.);

Kupujący Media a komunikowanie polityczne zamówili również:

Komunikacja polityczna - okładka książki
Komunikacja polityczna Witold Ferenc, Rafał Mrówka, Sylwia Wilkos
Klasycy praw natury - okładka książki
Klasycy praw natury Roman Tokarczyk
W niewoli mediów - okładka książki
W niewoli mediów Mariusz M. Czarniecki

Produkty podobne:

Komunikacja polityczna - okładka książki
Komunikacja polityczna Witold Ferenc, Rafał Mrówka, Sylwia Wilkos
Współczesne kampanie wyborcze w - okładka książki
Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie Paweł Jakubowski, Ewelina Kancik (red.)
Czwartek, 24 Maja 2018 roku.