pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki z kategorii media, dziennikarstwo - strona 20


okładka książki - Poznaj swój głos ... Twoje najważniejsze narzędzie pracy

Poznaj swój głos ... Twoje najważniejsze narzędzie pracy

Książka. Wydawnictwo: Studio Emka ; Kategoria: Książki / Sztuka / Muzyka; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Praca nad głosem jest skierowana do tych których pasjonuje poznawanie samego siebie i którzy nie boją się wysiłku i zmian. Głównym celem tej książki jest zwrócenie uwagi na problemy związane z głosem z jego kształtowaniem i co za tym idzie...
21.93 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Media hiszpańskie. Od Gazety Madryckiej do latynoskiej teleSUR

Media hiszpańskie. Od Gazety Madryckiej do latynoskiej teleSUR

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
W książce Media hiszpańskie. Od Gazety Madryckiej do latynoskiej teleSUR autor przedstawia zarówno rozwój mediów hiszpańskich w ujęciu historycznym, jak i współczesny system medialny tego kraju. Mowa jest więc o prasie...
15.64 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Polskie media w jednoczącej się Europie. Szanse i wyzwania

Polskie media w jednoczącej się Europie. Szanse i wyzwania

Książka. Wydawnictwo: UNIVERSITAS ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Na książkę składają się referaty wygłoszone na konferencji Polskie media w jednoczącej się Europie – szanse i wyzwania”, która odbyła się w Krakowie w dniach 6-7 października 2004 roku. Autorzy próbują odpowiedzieć na pytanie o...
23.94 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zagrożenia informacyjne a bezpieczeństwo Państwa Polskiego

Zagrożenia informacyjne a bezpieczeństwo Państwa Polskiego

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Oprawa: miękka;
W książce Zagrożenia informacyjne a bezpieczeństwo państwa polskiego” ukazuje zależności pomiędzy informacją a bezpieczeństwem. W oparciu o autorską definicję bezpieczeństwa informacyjnego analizuje potencjalne zagrożenia dla Polski....
26.81 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Formatowanie radia lokalnego

Formatowanie radia lokalnego

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Celem głównym tej pracy jest rozpoznanie możliwości funkcjonowania radia lokalnego w Polsce, które ma objąć swym zasięgiem mieszkańców powiatu średniej wielkości w dużym województwie. Badania koncentrują się na rozpoznaniu warunków działania stacji...
27.93 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarys historii i rozwoju mediów. Od malowideł naskalnych do multimediów

Zarys historii i rozwoju mediów. Od malowideł naskalnych do multimediów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
Praca stanowi przydatne Kompedium wiedzy o mediach. [...] Jest popularnym zarysem, o wartkiej narracji, czyta się ją przyjemnie. Nazwisko autora, znawcy mediów, jest dobrą rekomendacją dla czytelnika. [...] Dobrym pomysłem jest opracowana...
18.90 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Koncesja i koncesjonowanie w zakresie rozpowszechniania programów radiowych i telewizyjnych w Polsce. Zagadnienia administracyjnoprawne

Koncesja i koncesjonowanie w zakresie rozpowszechniania programów radiowych i telewizyjnych w Polsce. Zagadnienia administracyjnoprawne

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Oprawa: miękka;
Problematyka koncesjonowania rozpowszechniania radiowych i telewizyjnych budzi wiele problemów i kontrowersji w praktyce. Ich źródła należy upatrywać zarówno w samym przedmiocie koncesjonowania, jak i w sposobie jego regulacji prawnej. W...
16.76 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Ugryźć prawdę. Turniej reportażu 2001-2004

Ugryźć prawdę. Turniej reportażu 2001-2004

Książka. Wydawnictwo: Atut ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
Plon czterech lat Turnieju Reportażu przeznaczonego dla młodzieży licealnej. Nagrodzone prace młodych reporterów przeplatane refleksjami profesjonalistów na temat tego gatunku dziennikarskiego: Jolanty Krysowatej, Roberta Chmielewskiego,...
8.82 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Media i medioznawstwo. Studia i szkice

Media i medioznawstwo. Studia i szkice

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
Książka ukazuje przeobrażenia polskiej prasy widziane oczyma badacza mediów i dziennikarza. Połączenie obu tych profesji i kilkudziesięcioletnie doświadczenie pozwalają Autorowi wypowiadać się na poruszane tematy w sposób kompetentny i obiektywny....
16.76 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Grand Press Photo 2005

Grand Press Photo 2005

Książka. Wydawnictwo: Press ; Kategoria: Książki / Sztuka / Fotografia; Oprawa: twarda;
Fotoreporterzy są świadkami. Tymi, którzy w naszym imieniu patrzą i rejestrują to, co cała ludzkość zobaczyć powinna - uważa Francesco Zizola, światowej sławy fotoreporter, laureat World Press Photo. Album, który Państwu prezentujemy, zawiera 49...
53.76 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Współczesne oblicza mediów

Współczesne oblicza mediów

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Największy rozwój media przeżyły jednak w XX wieku. Obecnie odgrywają ogromną rolę na świecie, stanowiąc swoistego rodzaju łącznik pomiędzy władzą ustawodawczą, wykonawczą i sądowniczą a społeczeństwem. Z jednej strony media masowe służą...
29.05 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Grand Press. Dziennikarskie hity 2004 (+ CD)

Grand Press. Dziennikarskie hity 2004 (+ CD)

Książka. Wydawnictwo: Press ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
Ta książka (i dołączona do niej płyta CD) zawiera wszystko, co było najlepszego w polskim dziennikarstwie w 2004 roku – najciekawsze teksty prasowe i audycje (radiowe i telewizyjne), które zmieniały obraz naszego kraju. Wyboru dokonali...
33.26 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu

Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu

Książka. Wydawnictwo: Duet ; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka;
Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju, mających...
32.05 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu

Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka: ■ syntetyczna i aktualna – niezbędna w pracy i na studiach; ■ przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania...
73.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - PressBook. Katalog mediów w Polsce 2004/2005

PressBook. Katalog mediów w Polsce 2004/2005

Książka. Wydawnictwo: Press ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
PRESSBOOK to przewodnik po rynku mediów w Polsce. Przygotowano go z myślą o szefach marketingu firm, które chcą się efektywnie reklamo-wać, oraz o pracownikach domów mediowych. Dzięki niemu dotrzesz do redakcji prasowych, radiowych, telewizyjnych,...
46.08 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - (Auto)kreacja wizerunku polityka na przykładzie wyborów przezydenckich III RP

(Auto)kreacja wizerunku polityka na przykładzie wyborów przezydenckich III RP

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
W jaki sposób kreować swój wizerunek Jakich sposobów używają politycy, by podobać się swoim wyborcom Kiedy należy rozpocząć kampanię wyborczą Czy każdy może zostać prezydentem Na te pytania stara się odpowiedzieć autorka książki (Auto)kreacja...
27.93 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Między absolutyzmem a jakobinizmem. Gazeta Lejdejska o Francji i Polsce 1788-1794

Między absolutyzmem a jakobinizmem. Gazeta Lejdejska o Francji i Polsce 1788-1794

Książka. Wydawnictwo: DiG ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
Obraz wydarzeń politycznych Francji okresu rewolucji i Polski w czasie Sejmu Wielkiego aż do upadku państwa, na podstawie tekstów z epoki, ukazujących się w Gazecie Lejdejskiej. Publikacja wyróżniona Nagrodą Klio Wydziału Historycznego...
16.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 20 z 20 : «pierwsza...1617181920 (397 pozycji)