pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki z kategorii media, dziennikarstwo - strona 17


okładka książki - Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania

Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Niniejszy tom charakteryzuje niejednorodny dobór tematów. Poszczególne artykuły różni nie tylko tematyka ale także metodologia co pozwala zaprezentować heterogeniczne spojrzenie na środki masowego przekazu i przypuszczalnie przyczyni się do...
31.28 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - W stronę nowych mediów

W stronę nowych mediów

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Publikacja Magdaleny Szpunar uważam za ciekawą i wartościową. Dostarcza ona wiedzy o medioznawczych i socjologicznych kontekstach nowych mediów a poszczególne teksty są rzetelnie wykonanymi analizami wybranych wątków i rozwinięciem konkretnych...
30.87 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Prawne ekonomiczne i polityczne aspekty funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości

Prawne ekonomiczne i polityczne aspekty funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Stosunki międzynarodowe; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Niniejszą pracę cechuje różnorodny dobór tematów oscylujących wokół kwestii funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości zaczerpniętych z subdyscyplin tj. ekonomika mediów i zarządzanie w mediach komunikowanie polityczne polityka medialna...
33.52 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Medialne fiasko zjednoczenia? Rola prasy prestiżowej w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia

Medialne fiasko zjednoczenia? Rola prasy prestiżowej w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W RFN zdążyła już dorosnąć i osiągnąć pełnoletniość cała generacja, która przyszła na świat już w zjednoczonych Niemczech. Tymczasem, w poprzedzającym jubileusz 2009 roku, wyniki niemieckich badań opinii społecznej nieoczekiwanie ponownie wskazują...
36.44 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Demokracja medialna. Teoretyczna analiza problemu

Demokracja medialna. Teoretyczna analiza problemu

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Demokrację medialną należy postrzegać w kategoriach szans i zagrożeń. Forma ta rodzi bowiem nowe możliwości partycypacji socjalizacji politycznej nowe formy dyskursu publicznego jednak może także prowadzić do wynaturzeń demokracji co wynika...
30.16 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dziennikarstwo. Teoria i praktyka

Dziennikarstwo. Teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Tę książkę na pewno warto przeczytać. Dziennikarstwo. Teoria i praktyka trafia do rąk polskiego czytelnika z kilku powodów. Napisana przez jednego z czołowych brytyjskich badaczy mediów, a zarazem wieloletniego dziennikarza, łączy w...
49.01 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wolne media

Wolne media

Książka. Wydawnictwo: 3S MEDIA ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Ludzie kupują gazety i oglądają telewizję nie po to, żeby się czegoś nauczyć, tylko po to, aby się pośmiać mawia najpotężniejszy człowiek mediów przełomu wieków, właściciel docierającego do 70% ludności świata News Copr., Rupert Murdoch. Czy oznacza...
13.20 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Literatura i media. Po 1989 roku

Literatura i media. Po 1989 roku

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Naukowa ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Teoria, poetyka, historia literatury; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Profesor dr hab. Maryla Hopfinger bada współczesną kulturę - jej przemiany właściwości i funkcje. Nowatorska konstrukcja książki odsłania obecną sytuację literatury wobec ekspansji mediów przeobrażenia literatury drukowanej rozwój literatury audialnej...
23.71 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - News i dziennikarstwo śledcze wobec wyzwań XXI wieku

News i dziennikarstwo śledcze wobec wyzwań XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Czy wiadomości są prawdziwe Czy dziennikarstwo śledcze rzeczywiście śledzi i ujawnia afery Czy są granice wolności dziennikarskiej To kilka z pytań, które stawiają autorzy książki News i dziennikarstwo śledcze. Sensacyjne...
30.34 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Radio i gazety. Transformacja polskich mediów regionalnych po 1989 roku

Radio i gazety. Transformacja polskich mediów regionalnych po 1989 roku

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W niniejszej monografii adresowanej zarówno do teoretyków jak i praktyków rynku medialnego odnajdzie Czytelnik kompetentny i rzeczowy obraz polskich przemian ostatnich 20 lat w obrębie lokalnego radia i prasy. fragment...
27.93 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Archeologia mediów

Archeologia mediów

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Naukowa ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Siegfried Zielinski należy do klasyków współczesnego medioznawstwa. Jego wczesniejsza monografia Audiovisonen. Kino und Fernsehen als Zwischenspiele in der Geschichte (1989), przetłumaczona na wiele języków, należy nieodmiennie do...
51.42 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wprowadzenie do mediologii

Wprowadzenie do mediologii

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Naukowa ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Książką Régisa Debraya jest pierwszym systematyzującym opracowaniem wiedzy o mediologii, nowej powstającej na naszych oczach dziedzinie badań nad szeroko pojętymi przekaźnikami. W polu współczesnej humanistyki wyróżnia ją fakt, iż jest ona z...
38.81 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Język - komunikacja - media - edukacja

Język - komunikacja - media - edukacja

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W rozważaniach zawartych w niniejszej książce staraliśmy się ukazać zjawiska i procesy towarzyszące przemianom społecznym wywołanym przez media.... W podjętym dyskursie staramy się zwrócić uwagę czytelnika na rosnącą lawinowo ilość...
30.87 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Ludzie polskich mediów. Celebryci a redaktorzy

Ludzie polskich mediów. Celebryci a redaktorzy

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Dwadzieścia lat po czerwcowych wyborach do Sejmu i Senatu w 1989 roku - kiedy to Polacy znaleli się w nowej rzeczywistości z poczuciem zwycięstwa nad rządami autorytarnymi - prasoznawcy zastanawiają się nad problemami wolności mediów...
26.81 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing medialny

Marketing medialny

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym....
46.25 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kultura masowa a marketing polityczny

Kultura masowa a marketing polityczny

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Praca adresowana jest do Czytelnika obeznanego przynajmniej częściowo z działaniem amerykańskiego systemu politycznego, którego najważniejszym punktem są wybory prezydenckie – realna władza oraz prestiż związany z pełnieniem funkcji głowy...
31.41 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Mao II

Mao II

Książka. Wydawnictwo: Noir sur Blanc ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Centralną postacią tej niepokojącej, pesymistycznej powieści jest pisarz Bill Gray. Od lat ukrywający się przed światem, obsesyjnie cyzelujący swoje nowe dzieło, staje się literacką legendą. W jego samotni towarzyszą mu dwie osoby: Scott Martineau,...
20.88 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Renesans słowa. Wychowanie do logosfery w kulturze audiowizualnej

Renesans słowa. Wychowanie do logosfery w kulturze audiowizualnej

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Autor dał dowód bardzo dużego zaangażowania i solidności badawczej. Praca jest bardzo samodzielna uwzględnia szeroki zakres literatury przedmiotu. Stanowi szeroki zakres badań kulturowych i wniosków praktycznych ważnych dla edukacji medialnej. prof....
30.16 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Norma a komunikacja

Norma a komunikacja

Książka. Wydawnictwo: Atut ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Filologie; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Wieloaspektowe zróżnicowane metodologicznie spojrzenie na zagadnienie normy komunikacyjnej w artykułach m.in. rozważania terminologiczne powiązanie normy komunikacyjnej z etyką prezentacje przekraczania i zmian normatywnych w konkretnych...
40.54 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sztuki wizualne jako nośniki ideologii

Sztuki wizualne jako nośniki ideologii

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Sztuki wizualne powoli stają się istotnym obszarem badań nauk społecznych. Spowodowane jest to tym że obrazy stały się dominującym składnikiem kultury popularnej a także ważnym narzędziem oddziaływania społecznego i kulturowego. Zagadnienie to jawi...
33.52 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 17 z 20 : «pierwsza...1516171819...ostatnia» (396 pozycji)