pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Indeks autorów »
Marek Jeziński

Marek Jeziński - autor


okładka książki - Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu
Marek Jeziński

Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Mikołaja Kopernika ; Kategoria: Książki / Sztuka / Muzyka / Książki o muzyce; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka opowiada o uwodzicielskiej sile dźwięków zorganizowanych w muzykę i o tym, że bardzo często człowiek poddaje się takiemu uwodzeniu, zarówno w sytuacjach publicznych, jak i w życiu codziennym, przy wykonywaniu domowych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sztuka i polityka. Sztuki wizualne
Marek Jeziński, Łukasz Wojtkowski (red.)

Sztuka i polityka. Sztuki wizualne

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Mikołaja Kopernika ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Sztuka i polityka to cykl publikacji, których celem jest próba uchwycenia i zaprezentowania dynamicznej relacji między różnymi gatunkami sztuki a szeroko rozumianą polityką jako zjawiskiem kulturowym. Uwikłanie sztuki i artystów w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Mitologie muzyki popularnej
Marek Jeziński

Mitologie muzyki popularnej

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Mikołaja Kopernika ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka Mitologie muzyki popularnej ukazuje sposób, w jaki artyści kreują swoje działania sceniczne w kategoriach opowieści mitologicznych. Teksty piosenek, występy sceniczne, teledyski, okładki płyt, kontakty z mediami i publicznością składają się...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wybory 2010. Media i marketing polityczny
Marek Jeziński, Wojciech Peszyński, Aleksandra Seklecka (red.)

Wybory 2010. Media i marketing polityczny

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Mikołaja Kopernika ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Artykuły zawarte w recenzowanej pracy w kompetentny naukowo, a zarazem interesujący sposób odnoszą się do przebiegu kampanii poprzedzających polskie wybory prezydenckie i samorządowe w 2010 roku. Zwraca uwagę trafny dobór tematyki...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sztuka i polityka. Muzyka popularna
Marek Jeziński, Łukasz Wojtkowski (red.)

Sztuka i polityka. Muzyka popularna

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Mikołaja Kopernika ; Kategoria: Książki / Sztuka / Muzyka / Książki o muzyce; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelnika to spotkanie z zawartymi w muzycznym przekazie problemami, tendencjami kulturowymi oraz artystami wykonującymi muzykę, których twórczość została poddana naukowej analizie. Tematem prac zawartych w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Muzyka popularna jako wehikuł ideologiczny
Marek Jeziński

Muzyka popularna jako wehikuł ideologiczny

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Mikołaja Kopernika ; Kategoria: Książki / Sztuka / Muzyka; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Muzyka towarzyszy człowiekowi od zawsze - stwierdzenie to wydaje się oczywistością, jednak należy uświadomić sobie również fakt, iż towarzyszy ona działalności ludzkiej, jaką jest działalność społeczna i polityczna o ideologicznym charakterze....
pozycja niedostępna

okładka książki - Wybory 2010. Polska i świat
Marek Jeziński, Wojciech Peszyński, Aleksandra Seklecka (red.)

Wybory 2010. Polska i świat

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Umiejętność zestawienia dokonań i ograniczeń systemu wyborczego w Polsce z perspektywą syntezy szerszych zjawisk społeczno-politycznych o charakterze globalnym otwiera możliwości oceny i diagnozowania machiny wyborczej zarówno w...
33.24 

okładka książki - Nowe media w systemie komunikowania. Polityka
Marek Jeziński (red.)

Nowe media w systemie komunikowania. Polityka

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Książka Nowe media w systemie komunikowania polityka to zbiór studiów mających na cclu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu nowych mediów. We współczesnej rzeczywistości pełnią one...
33.24 

okładka książki - Nowe media w systemie komunikowania. Edukacja i cyfryzacja
Marek Jeziński (red.)

Nowe media w systemie komunikowania. Edukacja i cyfryzacja

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Zbiór studiów mających na celu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu nowych mediów. We współczesnej rzeczywistości pełnią one coraz istotniejszą rolę wkraczając sukcesywnie w coraz...
33.24 

okładka książki - Konteksty kultury popularnej
Marek Jeziński (red.)

Konteksty kultury popularnej

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Wnikliwy Czytelnik przekona się z pewnością że Autorzy studiów zamieszczonych w nieniejszej książce poruszają różne obszary związane z kulturą masową i jej kontekstualnymi manifestacjami rozgrywającymi się głównie wokół pytania o tożsamość...
30.87 

okładka książki - Język przemówień politycznych generała Wojciecha Jaruzelskiego
Marek Jeziński

Język przemówień politycznych generała Wojciecha Jaruzelskiego

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Mikołaja Kopernika ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
W książce niniejszej zostaną poddane analizie cechy charakterystyczne języka propagandy totalitarnej oraz ich realizacja w polskim systemie politycznym. Do tego celu należało wybrać materiał językowy, który byłby z jednej strony właściwą...
pozycja niedostępna

okładka książki - Współczesne nacjonalizmy
Marek Jeziński (red.)

Współczesne nacjonalizmy

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Przedłożone dzieło podejmuje problem szczególnie ważny zarówno ze względów teoretyczno-poznawczych, jak i praktycznych. Jeszcze niedawno wydawać by się mogło, że przeżywamy okres malejącego zainteresowania współczesnej politologii...
7.82  32.32  24.5 

okładka książki - Nowe media a media tradycyjne. Prasa, reklama, internet
Marek Jeziński (red.)

Nowe media a media tradycyjne. Prasa, reklama, internet

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Nowe media, jako nowa formuła przekazu we współczesnym świecie, zaczynają pełnić coraz ważniejszą rolę zarówno w zakresie informacyjnym, edukacyjnym, jak i estetycznym. Podobnie do mediów tradycyjnych, przekazy w nich zawarte kształtują...
30.16  32.32  2.16 

okładka książki - Płeć w życiu publicznym. Różnorodność problemów
Marek Jeziński, Maria Wincławska, Barbara Brodzińska (red.)

Płeć w życiu publicznym. Różnorodność problemów

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Mikołaja Kopernika ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Głos Harriet Martineau w kwestii kobiecej Autoportret feminizmu we współczesnej Polsce Tożsamość płciowa wobec wyzwań XXI wieku, czyli mężczyźni w zawodach sfeminizowanych Posłanki IV kadencji - życie prywatne a zawodowe Ustawodawstwo dotyczące...
pozycja niedostępna

okładka książki - Azja u progu XXI wieku. Seria: Biblioteka Azji i Pacyfiku
Marek Jeziński, Marcin Lisiecki (red.)

Azja u progu XXI wieku. Seria: Biblioteka Azji i Pacyfiku

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka azjatycka; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Wraz z końcem XX wieku kraje Azji, zwłaszcza społeczeństwa Dalekiego Wschodu, weszły w fazę dynamicznego rozwoju, znaczonego sukcesami ekonomicznymi. Dynamice tej towarzyszyła niezmiennie refleksja nad tożsamością kulturową danego narodu i...
29.67 

okładka książki - Wybory parlamentarne 2005. Analiza marketingowa
Marek Jeziński (red.)

Wybory parlamentarne 2005. Analiza marketingowa

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
(...) otrzymaliśmy wyjątkową, jak na polskie warunki, pracę zbiorową. Jest ona podporządkowana w całości jednolitej wizji badawczej i w ogromnej mierze ją realizuje. Jest to widoczne nie tylko na poziomie zamysłu struktury analizy przedmiotu...
pozycja niedostępna

brak
Marek Jeziński

Marketing polityczny a procesy akulturacyjne. Przypadek III Rzeczpospolitej

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Mikołaja Kopernika ; Kategoria: Książki / Historia / Polska / po roku 1989; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu
Marek Jeziński (red.)

Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu

Książka. Wydawnictwo: Duet ; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka;
Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju, mających...
32.05  42.00  9.95 

okładka książki - The Quest for Political Myth and Symbol in the Political Language of Akcja Wyborcza Solidarność and Sojusz Lewicy Demokratycznej between 1997 and 2001
Marek Jeziński

The Quest for Political Myth and Symbol in the Political Language of Akcja Wyborcza Solidarność and Sojusz Lewicy Demokratycznej between 1997 and 2001

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Oprawa: miękka;
Ksiązka prezentuje różnorodne aspekty języka polityki w późnych latach dziewiećdziesiątych na podstawie dwóch przeciwnych grup w polskim parlamencie reprezentowanych przez Akcję Wyborczą Solidarność i Sojusz Lewicy Demokratycznej. Praca...
pozycja niedostępna