pokaz koszyk
Szukaj:
szukaj tylko w Press
»
Press

Wydawnictwo Press

Sortuj wg

Grand Press XX - okładka książki
praca zbiorowa

Grand Press XX

Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Literatura / Publicystyka, wywiady, dokumenty; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Historia największego konkursu dziennikarskiego w Polsce przedstawiona poprzez opowieści o wybitnych dziennikarzach. Wydawnictwo przygotował magazyn „Press” z okazji 20-lecia konkursu Grand Press,...
Cena: 39.97  Cena wydawcy: 56.19 zł Oszczędzasz: 16.22 
do koszyka

Polska i Polacy - okładka książki

Polska i Polacy

Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Albumy / Krajoznawcze; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda;
Album, który Państwo trzymają w ręce, jest wyjątkowym portretem współczesnej Polski uchwyconej przez fotoreporterów i utrwalonej w postaci reportaży. Wszystkie zdjęcia powstały już w XXI wieku.To nie jest folder reklamowy, lecz dokument w...
Cena: 79.63  Cena wydawcy: 120.00 zł Oszczędzasz: 40.37 
do koszyka

Dzienikarskie hity Grand Press - okładka książki

Dzienikarskie hity Grand Press

Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Najlepsze materiały prasowe, radiowe i telewizyjne nominowane i nagrodzone w konkursie GRAND PRESS 2010 (książka wraz z płytą...
Cena: 23.95 
do koszyka

Grand Press Photo 2009 - okładka książki

Grand Press Photo 2009

Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Sztuka / Fotografia; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
Album zawiera 159 finałowe fotografie Ogólnopolskiego Konkursu Fotograficznego Grand Press Photo...
Cena: 47.04  Cena wydawcy: 49.00 zł Oszczędzasz: 1.96 
do koszyka

Grand Press. Dziennikarskie hity 2008 (+ CD) - okładka książki

Grand Press. Dziennikarskie hity 2008 (+ CD)

Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Zbiór najlepszych materiałów dziennikarskich 2008 roku (materiały telewizyjne i radiowe znajdują się na dołączonej CD), które zostały nominowane i wybrane w konkursie dziennikarskim Grand Press, organizowanym przez wydawnictwo...
Cena: 35.28 
do koszyka

Grand Press Photo 2008 - okładka książki

Grand Press Photo 2008

Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Sztuka / Fotografia; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
Album zawiera 148 finałowe fotografie Ogólnopolskiego Konkursu Fotograficznego Grand Press Photo...
pozycja niedostępna

PressBook. Katalog mediów w Polsce 2008/2009 - okładka książki

PressBook. Katalog mediów w Polsce 2008/2009

Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
PressBook zawiera ponad 3 350 wpisów teleadresowych i informacji o firmach z branży mediów. PressBook - Katalog Mediów w Polsce” przygotowujemy z myślą o szefach marketingu firm, pracownikach domów mediowych, PR-owcach, pracownikach...
pozycja niedostępna

Grand Press. Dziennikarskie hity 2007 (+ CD) - okładka książki

Grand Press. Dziennikarskie hity 2007 (+ CD)

Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
Zbiór najlepszych materiałów dziennikarskich 2007 roku (materiały telewizyjne i radiowe znajdują się na dołączonej CD), które zostały nominowane i wybrane w konkursie dziennikarskim Grand Press, organizowanym przez wydawnictwo Press. Każdego roku...
pozycja niedostępna

PressBook. Katalog mediów w Polsce 2007/2008 - okładka książki

PressBook. Katalog mediów w Polsce 2007/2008

Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
PressBook zawiera ponad 3 350 wpisów teleadresowych i informacji o firmach z branży mediów. PressBook - Katalog Mediów w Polsce” przygotowujemy z myślą o szefach marketingu firm, pracownikach domów mediowych, PR-owcach, pracownikach...
Cena: 47.04  Cena wydawcy: 49.00 zł Oszczędzasz: 1.96 
do koszyka

Grand Press. Dziennikarskie hity 2006 (+ CD) - okładka książki

Grand Press. Dziennikarskie hity 2006 (+ CD)

Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
Zbiór najlepszych materiałów dziennikarskich 2006 roku (materiały telewizyjne i radiowe znajdują się na dołączonej CD), które zostały nominowane i wybrane w konkursie dziennikarskim Grand Press, organizowanym przez wydawnictwo Press. Każdego roku...
pozycja niedostępna

Grand Press Photo 2006 - okładka książki

Grand Press Photo 2006

Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Sztuka / Fotografia; Oprawa: twarda;
Najważniejsze, żeby zdjęcie opowiadało jakąś historię – uważa Claus Bjørn Larsen, jeden z najlepszych duńskich fotoreporterów, zwycięzca World Press Photo 2000 i przewodniczący jury konkursu Grand Press Photo 2006. Gdy w fotografii...
Cena: 53.76  Cena wydawcy: 56.00 zł Oszczędzasz: 2.24 
do koszyka

PressBook. Katalog mediów w Polsce 2006/2007 - okładka książki

PressBook. Katalog mediów w Polsce 2006/2007

Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
PressBook. Katalog mediów w Polsce to kompletny przewodnik po rynku mediów. Zawiera dwa rodzaje informacji. Podstawowe, dostarczne przez firmy, obejmują: dane teleadresowe, nazwy właścicieli, opis medium, odbiorców, klientów, główne stanowiska,...
Cena: 33.60  Cena wydawcy: 35.00 zł Oszczędzasz: 1.4 
do koszyka

Grand Press. Dziennikarskie hity 2005 (+ CD) - okładka książki

Grand Press. Dziennikarskie hity 2005 (+ CD)

Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
W tej książce i na dołączonej płycie CD zawarliśmy wszystkie teksty, materiały radiowe i telewizyjne nominowane i nagrodzone w najbardziej prestiżowym konkursie dziennikarskim w Polsce – Grand Press 2005. Znalazła się w niej też rozmowa z...
Cena: 33.26 
do koszyka

Grand Press Photo 2005 - okładka książki

Grand Press Photo 2005

Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Sztuka / Fotografia; Oprawa: twarda;
Fotoreporterzy są świadkami. Tymi, którzy w naszym imieniu patrzą i rejestrują to, co cała ludzkość zobaczyć powinna - uważa Francesco Zizola, światowej sławy fotoreporter, laureat World Press Photo. Album, który Państwu prezentujemy, zawiera 49...
Cena: 53.76  Cena wydawcy: 56.00 zł Oszczędzasz: 2.24 
do koszyka

Grand Press. Dziennikarskie hity 2004 (+ CD) - okładka książki

Grand Press. Dziennikarskie hity 2004 (+ CD)

Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
Ta książka (i dołączona do niej płyta CD) zawiera wszystko, co było najlepszego w polskim dziennikarstwie w 2004 roku – najciekawsze teksty prasowe i audycje (radiowe i telewizyjne), które zmieniały obraz naszego kraju. Wyboru dokonali...
Cena: 33.26 
do koszyka

PressBook. Katalog mediów w Polsce 2004/2005 - okładka książki

PressBook. Katalog mediów w Polsce 2004/2005

Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
PRESSBOOK to przewodnik po rynku mediów w Polsce. Przygotowano go z myślą o szefach marketingu firm, które chcą się efektywnie reklamo-wać, oraz o pracownikach domów mediowych. Dzięki niemu dotrzesz do redakcji prasowych, radiowych, telewizyjnych,...
Cena: 46.08  Cena wydawcy: 48.00 zł Oszczędzasz: 1.92 
do koszyka

Grand Press. Dziennikarskie hity 2002 - okładka książki

Grand Press. Dziennikarskie hity 2002

Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Sztuka / Fotografia; Oprawa: miękka;
Książkę tę - w jej części zasadniczej - wypełnia udostępniony przez redakcje, intronizowany materiał dziennikarski, reprezentujący konkursowe kategorie: dziennikarstwo śledcze, publicystyka, reportaż oraz dziennikarstwo specjalistyczne. Trafne...
Cena: 24.19 
do koszyka

Media w badaniach - okładka książki

Media w badaniach

Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: twarda;
Media w badaniach przygotowaliśmy z myślą o ludziach mediów, pracownikach domów mediowych i agencji reklamowych oraz o ich klientach - szefach marketingu firm. Szczególnie tym ostatnim książka może się okazać pomocna w zdobyciu lepszej orientacji...
pozycja niedostępna

e-szok. Rewolucja elektroniczna w handlu - okładka książki

e-szok. Rewolucja elektroniczna w handlu

Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka; Oprawa: miękka;
Sposób sprzedawania i kupowania towarów zmienia się na naszych oczach wprost błyskawicznie lub jak sugeruje Autor rewolucyjnie. Handel elektroniczny przestał być jedynie maskotką działów marketingów,...
pozycja niedostępna

Relacje z klientem. Marketing partnerski - okładka książki

Relacje z klientem. Marketing partnerski

Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Zainteresowanie marketingiem partnerskim wzrasta w miarę stabilizacji naszej gospodarki. Przedsiębiorstwa działające na rynku chcą bowiem wiedzieć, jak i z kim nawiązywać kontakty i współpracę, by odnieść sukces. W książce Autor podpowiada, jak...
pozycja niedostępna

Strona 1 z 2 : 12...ostatnia» (21 pozycji)