pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu

Autor książki:

Marek Jeziński

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Duet
Oprawa: miękka
Ilość stron: 482 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788361185659
ISBN: 83-89706-21-0
Data: 2005-02-28
32.05 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju, mających na swym koncie spory dorobek w dziedzinie badań nad marketingiem politycznym. Można śmiało powiedzieć, że jest to czołówka badaczy powyższej problematyki. Recenzowana książka jest też "żywym" dowodem aktywności powołanego w 2003 r. Polskiego Towarzystwa Marketingu Politycznego, do którego większość autorów należy oraz integracji środowiska podejmującego problematykę marketingu, tak od strony teoretycznej, jak i w postaci badań empirycznych. Efektem pracy kilkunastoosobowego zespołu jest książka o dużym ładunku teoretycznym, podejmująca mniej dotąd penetrowane w polskiej literaturze obszary, zawierająca sporo trafnych obserwacji o wykorzystaniu technik marketingowych w wyborach parlamentarnych, prezydenckich i samorządowych, dobrze skonstruowana i napisana oraz zachęcająca do dalszej dyskusji. [...] Fragment recencji prof. dr hab. Andrzej Antoszewski

Książka "Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu" - Marek Jeziński (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Duet. Cena 32.05 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.