pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu
Księgarnia »
Książki »
Księgarnia »
Książki »
książka:

Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Duet
Oprawa: miękka
Ilość stron: 482 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788361185659
ISBN: 83-89706-21-0
Data: 2005-02-28
Cena: 32.05  Cena wydawcy: 42.00 zł Oszczędzasz: 9.95 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu - Marek Jeziński - opis książki:

Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju, mających na swym koncie spory dorobek w dziedzinie badań nad marketingiem politycznym. Można śmiało powiedzieć, że jest to czołówka badaczy powyższej problematyki. Recenzowana książka jest też "żywym" dowodem aktywności powołanego w 2003 r. Polskiego Towarzystwa Marketingu Politycznego, do którego większość autorów należy oraz integracji środowiska podejmującego problematykę marketingu, tak od strony teoretycznej, jak i w postaci badań empirycznych. Efektem pracy kilkunastoosobowego zespołu jest książka o dużym ładunku teoretycznym, podejmująca mniej dotąd penetrowane w polskiej literaturze obszary, zawierająca sporo trafnych obserwacji o wykorzystaniu technik marketingowych w wyborach parlamentarnych, prezydenckich i samorządowych, dobrze skonstruowana i napisana oraz zachęcająca do dalszej dyskusji. [...] Fragment recencji prof. dr hab. Andrzej Antoszewski

Książka „Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu” - oprawa miękka - Wydawnictwo Duet.

Książka posiada 482 stron i została wydana w 0000 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu"
Marek Jeziński (red.) - autor m.in.:
Sztuka i polityka. Sztuki wizualne - okładka książki
Sztuka i polityka. Sztuki wizualne Marek Jeziński, Łukasz Wojtkowski (red.);
Wybory 2010. Polska i świat - okładka książki
Wybory 2010. Polska i świat Marek Jeziński, Wojciech Peszyński, Aleksandra Seklecka (red.);
Konteksty kultury popularnej - okładka książki
Konteksty kultury popularnej Marek Jeziński (red.);
Współczesne nacjonalizmy - okładka książki
Współczesne nacjonalizmy Marek Jeziński (red.);
Azja u progu XXI wieku. Seria: - okładka książki
Azja u progu XXI wieku. Seria: Biblioteka Azji... Marek Jeziński, Marcin Lisiecki (red.);
Kupujący tę pozycję zamówili również:
W niewoli mediów - okładka książki
W niewoli mediów Mariusz M. Czarniecki
Język w mediach elektronicznych - okładka książki
Język w mediach elektronicznych Jerzy Podracki, Ewa Wolańska (red.)
Produkty podobne:
Współczesne kampanie wyborcze w - okładka książki
Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie Paweł Jakubowski, Ewelina Kancik (red.)