pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Tytuł książki:

PressBook. Katalog mediów w Polsce 2007/2008

Autor książki:

Ewa Dulna-Rak

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Press
Oprawa: miękka
Ilość stron: 244 s.
Wymiar: 240x330 mm
EAN: 9771733533073
ISSN: 1733-5337
Data: 2006-10-31
47.04  49.00  1.96 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Press Book zawiera ponad 3 350 wpisów teleadresowych i informacji o firmach z branży mediów.

"Press Book - Katalog Mediów w Polsce” przygotowujemy z myślą o szefach marketingu firm, pracownikach domów mediowych, PR-owcach, pracownikach agencji prasowych oraz dziennikarzach i wszystkich, których interesuje rynek mediów. Trzecia edycja "Press Booka” zawiera dane teleadresowe ponad 3 350 firm branży mediów: redakcji prasowych, radiowych, telewizyjnych, firm outdoorowych, internetowych oraz agencji prasowych i fotograficznych. Bazą danych w wydaniu drukowanym wzbogaciliśmy o badania branżowe udostępnione przez: Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, Polskie Badania Czytelnictwa, Komitet Badań Radiowych, TNS OBOP, AGB Nielsen Media Research, Izbą Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej, Polskie Badania Internetu. Zawartość została podzielona na osiem działów odpowiadających poszczególnym segmentom rynku medialnego. Wychodząc na przeciw oczekiwaniu użytkowników, poszerzyliśmy dział zawierający dane na temat właścicieli mediów, o nadawców telewizyjnych i radiowych. Dział Badania został wzbogacony o badanie ilościowe ZKDP.

Książka "PressBook. Katalog mediów w Polsce 2007/2008" - Ewa Dulna-Rak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Press. Cena 47.04 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

1. wydawcy - 5
2. prasa 23
3. radio -- 139
4. telewizja - 153
5. outdoor -- 163
6. internet -- 169
7. agencje -- 181
8. badania -- 189
9. indeksy 219
Bądź pierwszy - Oceń, napisz recenzję/opinię [+]