pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesne oblicza mediów

Autor książki:

Joanna Marszałek-Kawa

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 366 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788374418874
ISBN: 978-83-7441-887-4
Data: 2005-09-07
29.05 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Największy rozwój media przeżyły jednak w XX wieku. Obecnie odgrywają ogromną rolę na świecie, stanowiąc swoistego rodzaju łącznik pomiędzy władzą ustawodawczą, wykonawczą i sądowniczą a społeczeństwem. Z jednej strony media masowe służą do przekazywania wiadomości, bez których trudno wyobrazić sobie życie społeczne, kulturalne, gospodarcze, naukowe i polityczne. Z drugiej zaś starają się wpływać, w pewnym określonym politycznie celu, na sposób myślenia, przekonania, wyznawane wartości, kreować nasze marzenia i gusty, ale także wpływać na podejmowane działania. Ta niezwykła siła, która tkwi w informacji spowodowała, że obecnie środki masowego przekazu określa się pojęciem "IV władzy”. Mass media tworzą więc bohaterów, wyznaczają trendy mody. Odgrywaj ą także znaczącą rolę w polityce. Oddziałują na przebieg kampanii wyborczych prezentując kandydatów na najwyższe urzędy, którzy mówią i wyglądają, zgodnie z preferencjami większości opinii publicznej. Dzięki mediom również wiele afer politycznych miało szansę ujrzeć światło dzienne (odwołując się tylko do ostatnich przykładów z polskiej rzeczywistości politycznej - tzw. Rywingate, sprawa prywatyzacji PZU itp.).
fragment przedmowy

Książka "Współczesne oblicza mediów" - Joanna Marszałek-Kawa (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 366 stron i została wydana w 2008 r. Cena 29.05 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.