pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Tytuł książki:

Zarządzanie działem sprzedaży firmy

Autor książki:

Krzysztof Cybulski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301163570
ISBN: 978-83-0116-357-0
Data: 2012-01-30
52.72  59.00  6.28 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 48 h

Zarządzanie działem sprzedaży firmy - Krzysztof Cybulski - opis książki:

Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku! Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.

Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży; formułowanie strategii sprzedaży; organizowanie procesu sprzedaży; kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców; kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców.

Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy, bogata bibliografia.

Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.

Książka „Zarządzanie działem sprzedaży firmy” - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2012 r. Cena 52.72 zł. Zapraszamy na zakupy!

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Zarządzanie działem sprzedaży firmy"
Produkty podobne:
Podstawy zarządzania procesami - okładka książki
Podstawy zarządzania procesami Katarzyna Szczepańska, Marek Bugdol (red.)
Jak wykreować sukces uczelni - okładka książki
Jak wykreować sukces uczelni Tomasz Maliszewski