pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 25


okładka książki - Kompendium zarządzania szkoleniami. Praktyczny przewodnik po inwestycjach w rentowność kapitału kompetecyjnego

Kompendium zarządzania szkoleniami. Praktyczny przewodnik po inwestycjach w rentowność kapitału kompetecyjnego

Książka. Wydawnictwo: Panko ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Praktyczny przewodnik krok po kroku po planowaniu i realizacji projektów szkoleniowych, zawierający narzędzia i komentarz wdrożeniowy. Polityka szkoleniowa wielu organizacji nadal jest nastawiona na sprawną realizację szkoleń, tymczasem chodzi...
51.21 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie różnorodnością w organizacji. Aspekty psychopedagogiczne

Zarządzanie różnorodnością w organizacji. Aspekty psychopedagogiczne

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy zagadnień związanych z różnymi właściwościami osobowymi, które decydują o różnorodności zespołów pracowniczych. W monografii została poddana analizie różnorodność zasobów ludzkich na rynku pracy w odniesieniu...
54.32 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu

Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji na...
47.65 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie bezpieczeństwem miejskiej komunikacji zbiorowej

Zarządzanie bezpieczeństwem miejskiej komunikacji zbiorowej

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
W monografii przedstawiono metody, narzędzia kontroli i sterowania bezpieczeństwem pojazdów miejskiej komunikacji zbiorowej. Oprócz podstawowych informacji dotyczących logistyki miejskiej i telematyki autorzy zamieścili szczegółowe...
56.02 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Rozwój myśli organizatorskiej. Główne kierunki i ich przedstawiciele. Seria: Studia i monografie nr 579

Rozwój myśli organizatorskiej. Główne kierunki i ich przedstawiciele. Seria: Studia i monografie nr 579

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Monografia zawiera omówienie rozwoju myśli organizatorskiej uwarunkowanego historyczną chronologią. Dorobek naukowy badaczy, praktyków zarządzania i doradców organizacyjnych, reprezentujących różne...
42.95 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu

Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną...
87.91 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Dylemat przełomowej innowacji

Dylemat przełomowej innowacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka ta ma pomóc menedżerom zrozumieć istotę przełomowej innowacji i to, jak na nią reagować. Znajdziecie w niej opis narzędzi, które pozwalają pojąć, jakie są źródła tego zjawiska i jak sobie z nim radzić. Przesłanie...
39.23 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kreatywne rytuały w pracy. 50 sposobów na zbudowanie kultury innowacyjności, współpracy i zaangażowania

Kreatywne rytuały w pracy. 50 sposobów na zbudowanie kultury innowacyjności, współpracy i zaangażowania

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Rytuały to niezwykle skuteczne narzędzia. To niestandardowe praktyki, które mogą zmienić kulturę organizacyjną. W przeciwieństwie do sformalizowanych, odgórnych wytycznych mających poprawić jakość pracy, zmieniają i udoskonalają...
50.01 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Kształtowanie się polskiej terminologii biznesowej

Kształtowanie się polskiej terminologii biznesowej

Książka. Wydawnictwo: Libron ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Rozprawa Pauliny Gajdy-Gałuszki Kształtowanie się polskiej terminologii biznesowej wpisuje się w nurt badań językoznawstwa kognitywnego, zwłaszcza semantyki prototypu oraz koncepcji scen i ram interpretacyjnych []. Stanowi ona nie tylko cenną refleksję...
35.18 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie sieciami komputerowymi w programie Packet Tracer

Zarządzanie sieciami komputerowymi w programie Packet Tracer

Książka. Wydawnictwo: ITSTART ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka pt. ZARZĄDZANIE SIECIAMI KOMPUTEROWYMI W PROGRAMIE PACKET TRACER Wiadomości zaawansowane jest przeznaczona dla osób chcących rozszerzyć swoje umiejętności oraz wiedzę w zakresie zarządzania sieciami LAN i WAN. Czytelnik znajdzie tu opisy i...
54.75 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia

Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje...
66.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które...
57.67 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie ryzykiem portfela przez fundusze venture capital oraz private equity

Zarządzanie ryzykiem portfela przez fundusze venture capital oraz private equity

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Zarządzanie ryzykiem portfela funduszy venture capital oraz private equity to skomplikowany proces inwestycyjny. Zarządzający funduszem musi przeprowadzić wiele dodatkowych analiz i badań prywatnych spółek udziałowych pod kątem prawdopodobieństwa i skali...
53.78 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne

Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka składa się z sześciu rozdziałów.Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się...
53.69 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy

Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
SPRAWDŹ, CO ŁĄCZY FIRMY, KTÓRE ODNOTOWUJĄ ŚWIETNIE WYNIKI DOWIEDZ SIĘ, JAK UMIEJĘTNIE PROWADZIĆ FIRMĘ DO SUKCESU POZNAJ TRZY WYJĄTKOWE REGUŁY: WYSOKA JAKOŚ WAŻNIEJSZA NIŻ NISKA CENA PRZYCHÓD WAŻNIEJSZY KOSZT NIE MA INNYCH REGUŁ...
73.37 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym

Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka ma na celu przybliżenie charakteru i kierunków zmian strategicznych związanych z otoczeniem globalnym, zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem różnorodnością kulturową, strategicznych uwarunkowań przywództwa, oraz...
44.86 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Menedżer na starcie. Nowa rola, nowe wyzwania - jak przetrwać trudne początki

Menedżer na starcie. Nowa rola, nowe wyzwania - jak przetrwać trudne początki

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Gratulacje, jesteś menedżerem! Z chwilą gdy przyjmiesz ten zaszczytny tytuł, wystrzelą korki szampana i rozpocznie się nowy, ekscytujący rozdział twojej kariery, prawdopodobnie spłynie na ciebie otrzeźwiająca prawda: nie masz pojęcia,...
51.75 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wizerunek - jak go zmierzyć i jak poprawić

Wizerunek - jak go zmierzyć i jak poprawić

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i...
60.05 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kompetencyjne uwarunkowania wdrażania struktury procesowej
praca zbiorowa

Kompetencyjne uwarunkowania wdrażania struktury procesowej

Książka. Wydawnictwo: Silva Rerum ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
W polskich przedsiębiorstwach idea zarządzania procesowego nabiera coraz większego znaczenia. Doświadczenia tych przedsiębiorstw wskazują, że niezbędnymi warunkami skutecznego wdrożenia koncepcji zarządzania procesowego i towarzyszących...
48.57 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm

Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Termin blitzscaling oznacza zarówno ogólny schemat błyskawicznego rozwoju firm na olbrzymią skalę, jak i zbiór używanych w tym celu technik. Blitzscaling stał się możliwy dzięki przełomowi, jaki przyniosła rewolucja internetowa: to...
52.18 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 25 z 58 : «pierwsza...2324252627...ostatnia» (1156 pozycji)