pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Księgarnia »
Indeks autorów »
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska

Agnieszka Zakrzewska-Bielawska - autor


okładka książki - Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska

Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje...
68.02  79.00  10.98 

okładka książki - Strategie rozwoju przedsiębiorstw. Nowe spojrzenie
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska

Strategie rozwoju przedsiębiorstw. Nowe spojrzenie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Strategie przedsiębiorstw ewoluują wraz z rozwojem teorii zarządzania strategicznego i pojawiających się razem z nią nowych koncepcji, modeli i spojrzeń. Takim stosunkowo nowym podejściem do rozwoju przedsiębiorstw jest koncepcja...
48.78  64.90  16.12 

okładka książki - Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska (red.)

Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje...
pozycja niedostępna

okładka książki - Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw High-Tech. Determinanty i dynamika
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska (red.)

Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw High-Tech. Determinanty i dynamika

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
W miarę zawężania się pola konkurencji rośnie znaczenie zasobów niematerialnych i innowacyjnych zdolności firmy. Zastanowiło więc wielu badaczy jak relacje międzyorganizacyjne wpływają na rozwój tych zdolności. Jednym z poglądów wyjaśniających...
pozycja niedostępna