pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Tomasz Domański

Tomasz Domański - książki lub utwory autora

Sortuj wg

Migracje. Ujęcie interdyscyplinarne - okładka książki
Tomasz Domański (red.)

Migracje. Ujęcie interdyscyplinarne

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Przedmiotem zainteresowania autorów publikacji są zarówno ogólnie ujęte migracje zarobkowe czy studenckie, jak i skutki napływu fali uchodźców szukających azylu w różnych państwach. Globalizacja zachęciła wielu ludzi do...
Cena: 31.24  Cena wydawcy: 44.90 zł Oszczędzasz: 13.66 
do koszyka

Internacjonalizacja polskich ośrodków politologicznych - okładka książki
Tomasz Domański, Alicja Stępień-Kuczyńska, Agata Włodarska-Frykowska (red.)

Internacjonalizacja polskich ośrodków politologicznych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka polska; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
W publikacji, którą przekazujemy do rąk Czytelnika, akcentujemy treści odnoszące się do problemu tożsamości politologii i szerzej nauk o polityce oraz...
Cena: 34.37  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 5.53 
do koszyka

Międzynarodowe oblicza terroryzmu. Ujęcie interdyscyplinarne - okładka książki
Tomasz Domański (red.)

Międzynarodowe oblicza terroryzmu. Ujęcie interdyscyplinarne

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Stosunki międzynarodowe; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Celem monografii jest ukazanie ogromnego potencjału analitycznego zespołu ekspertów i badaczy skupionych w jednostkach działających w ramach Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego, zajmujących...
Cena: 59.63  Cena wydawcy: 69.90 zł Oszczędzasz: 10.27 
do koszyka

The Impact of the Erasmus Programme on Mobility and employability - okładka książki
Paweł Bryła, Tomasz Domański

The Impact of the Erasmus Programme on Mobility and employability

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Erasmus mobility and employability researchA theoretical framework for European student mobilitiesInternational student mobility in Spain and selected results of the MERGE survey among former Erasmus participants in SpainThe German case study of...
pozycja niedostępna

Relacje deportowanych z Kresów Wschodnich w 1940 roku - okładka książki
Tomasz Domański

Relacje deportowanych z Kresów Wschodnich w 1940 roku

Książka. Wydawnictwo: Instytut Pamięci Narodowej, IPN ; Kategoria: Książki / Historia / Dokumenty; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
W latach 1939-1941 władze Związku Sowieckiego przeprowadziły na inkorporowanych we własny organizm państwowy polskich Kresach Wschodnich cztery masowe wywózki, w których deportowano 320 tys....
pozycja niedostępna

I nie widziałem ich więcej wśród żywych... - okładka książki
Tomasz Domański (red.)

I nie widziałem ich więcej wśród żywych...

Książka. Wydawnictwo: Instytut Pamięci Narodowej, IPN ; Kategoria: Książki / Historia / Miasta i regiony; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
W okresie II wojny światowej wieś kielecka doświadczyła wielu aktów przemocy ze strony okupacyjnych władz niemieckich: brutalnych wywózek na roboty przymusowe, łapanek, aresztowań, zabójstw oraz...
pozycja niedostępna

Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności - okładka książki
Tomasz Domański, Paweł Bryła

Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Z marketingowego punktu widzenia produkty regionalne stwarzają szereg zupełnie nowych możliwości dla innowacyjnych działań marketingowych. Działania te wpisują się w szeroki nurt marketingu sensorycznego i nostalgicznego, gdyż w przypadku...
Cena: 32.54  Cena wydawcy: 37.80 zł Oszczędzasz: 5.26 
do koszyka

Marketing produktów żywnościowych - okładka książki
Tomasz Domański, Paweł Bryła

Marketing produktów żywnościowych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: - teoretycznych aspektach marketingu żywności, -...
pozycja niedostępna

Marka dla Łodzi. Strategiczne budowanie wizerunku miasta - okładka książki
Tomasz Domański (red.)

Marka dla Łodzi. Strategiczne budowanie wizerunku miasta

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2008; Oprawa: ;
...
pozycja niedostępna

Być i mieć - okładka książki
Tomasz Domański

Być i mieć

Książka. Wydawnictwo: BIBLIOTEKA ; Kategoria: Książki / Filozofia / Popularna; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Książkę tę napisałem z chęci rozmowy o rzeczach, które wydają mi się w życiu ważne i o pytaniach, które nurtują każdego z nas, a zwłaszcza młodych, szukających własnego miejsca oraz własnej...
pozycja niedostępna

Strategie rozwoju handlu - okładka książki
Tomasz Domański

Strategie rozwoju handlu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Książka to efekt wieloletnich analiz i obserwacji oraz badań największych międzynardowoych siedi handlowych. Jaj walorem jest ukazanie w sposób przejrzysty i uporządkowany kluczowych wyzwań strategicznych, przed którymi stają dzisiaj...
pozycja niedostępna

Marketing dla menedżerów - okładka książki
Tomasz Domański, Paweł Kowalski

Marketing dla menedżerów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: Miękka;
Opracowanie jest podręcznikiem do praktycznej nauki marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz dla menedżerów przedsiębiorstw ujmującym całokształt problematyki marketingu. Jest pomyślane...
pozycja niedostępna