pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Jacek Pogorzelski

Jacek Pogorzelski - autor


okładka książki - Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Jacek Pogorzelski

Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które...
57.67 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marka na cztery sposoby. Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy
Jacek Pogorzelski

Marka na cztery sposoby. Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę...
pozycja niedostępna

okładka książki - Praktyczny marketing miast i regionów
Jacek Pogorzelski

Praktyczny marketing miast i regionów

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej...
41.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Jacek Pogorzelski

Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marka na cztery sposoby
Jacek Pogorzelski

Marka na cztery sposoby

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania
Jacek Pogorzelski

Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Nigdy się nie poddawaj! Nie daj się przytłoczyć rzeczywistości Odszukaj w sobie energię, by osiągnąć wyznaczony cel Zdobądź umiejętności niezbędne do zrealizowania swoich zamierzeń Bezbłędne zarządzanie sobą Zatrzymaj się na chwilę i zadaj sobie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Mity marketingowe
Jacek Pogorzelski

Mity marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które...
pozycja niedostępna

okładka książki - (R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
Jacek Pogorzelski

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Kreowanie markowej rzeczywistości Produkty jako obiekty kultu Budowanie relacji z nabywcami Pomysłowi rewolucjoniści Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Pozycjonowanie produktu
Jacek Pogorzelski

Pozycjonowanie produktu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania, cel, efekty i kryteria pozycjonowania,...
pozycja niedostępna