pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania...
książka:

Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu

autor:

Tomasz Domański

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 186 s.
EAN: 9788320823820
ISBN: 978-83-2082-382-0
Data: 2020-05-21
46.80  59.90  13.1 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu - Tomasz Domański - opis książki:

Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji - na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego - pod kierunkiem i redakcją naukową prof. Tomasza Domańskiego. Ma dwie części, które są logicznie i merytorycznie ze sobą powiązane. Poszczególne rozdziały są napisane klarownym językiem, narracja jest czytelna i odpowiada kanonom rozważań naukowych. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej strategii kreowania marki w różnych obszarach i środowiskach oraz strategii rozwoju handlu. Książka spotka się z uznaniem środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami handlu i marketingu, w tym także doktorantów i studentów. Ma także duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw handlowych i galerii handlowych, kadry kierowniczej jednostek samorządu oraz dla twórców przekazu reklamowego.

z recenzji prof. dr hab. Jana W. Wiktora
Recenzowana monografia jest wartościową pracą naukową pod względem poznawczym i aplikacyjnym. Jej walorem jest przedstawienie szerokiego spektrum zagadnień wskazujących na nowe obszary badawcze w zakresie kreowania marki i problematyki rozwoju współczesnego handlu. Z tego względu może ona być przydatna dla badaczy zajmujących się problematyką zarządzania marką, dla studentów uczelni ekonomicznych oferujących specjalności marketingu i handlu, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz menedżerów marketingu.

z recenzji prof. dr hab. Marii Sławińskiej

Książka „Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu” - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE.

Książka posiada 186 stron i została wydana w 2020 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania..."
Tomasz Domański (red.) - autor m.in.:
Policja granatowa w Generalnym - okładka książki
Policja granatowa w Generalnym Gubernatorstwie... Tomasz Domański, Edyta Majcher-Ociesa (red.);
Migracje. Ujęcie interdyscyplinarne - okładka książki
Migracje. Ujęcie interdyscyplinarne Tomasz Domański (red.);
Produkty podobne:
Nowe wyzwania gospodarcze a problemy - okładka książki
Nowe wyzwania gospodarcze a problemy zarządcze... Barbara Borusiak, Kazimierz Pająk (red.)
Przygotowanie produkcji - okładka książki
Przygotowanie produkcji Kazimierz Szatkowski
Zarządzanie agrobiznesem - okładka książki
Zarządzanie agrobiznesem Piotr Jaworowski