Książki o zarządzaniu i marketingu - strona 12
Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2022; Oprawa: twarda;
Tego typu przeglądowe i porządkujące pozycje są niezwykle ważne i potrzebne zarówno dla badaczy jak i szerszego grona czytelników. Funkcjonują one jako swoiste drogowskazy czy punkty orientacyjne w gąszczu szczegółowych studiów i...
35.62
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium wiedzy w zakresie teoretycznych i praktycznych podstaw zagadnień jakościowych w zarządzaniu organizacją. Autorski zamysł monografii powstał w wyniku przemyśleń nad ekonomiczno-zarządczymi aspektami jakości...
65.96
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Masaaki Imai, założyciel Instytutu Kaizen oraz pionier koncepcji ciągłego doskonalenia, tym razem podjął wyzwanie opracowania i wdrożenia ogólnej strategii biznesowej kaizen/lean, która może odmienić działania operacyjne firmy. W...
75.31
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Redakcja Wydawnictw AGH ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka przeznaczona jest dla projektantów zintegrowanych systemów bezpieczeństwa i komfortu, a także dla architektów, projektantów obiektów i inżynierów automatycznych systemów sterowania. Książkę można polecić szczególnie inżynierom FM (Facility...
19.39
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Nowe wydanie cieszącego się od lat zainteresowaniem podręcznika akademickiego dla studentów uczelni ekonomicznych, który jest w pełni dostosowany do programów nauczania takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania,...
81.02
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Autorka podjęła się naświetlenia interesującego i niezmiernie aktualnego problemu. Książkę można ocenić wysoko zarówno z uwagi na warsztat naukowy, jak i ze względu na to, że może ona potencjalnie zainteresować i przyciągnąć...
33.63
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Monografia w kompleksowy sposób prezentuje zintegrowane i dynamiczne podejście oparte na okazjach do rozwoju innowacyjności firm sektora MŚP. Obejmuje ono 10-etapowy proces eksploracji i eksploatacji okazji przebiegający w określonych...
75.05
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Barbara Józefowicz - Zaufanie w zespole w kontekście teorii pozytywnego...
20.11
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Zarządzanie organizacjami convention bureaus. Organizacja,marketing,relacje - Krzysztof...
31.28
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Redakcja Wydawnictw AGH ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Opracowanie zostało w większości oparte na wynikach prac badawczych podjętych przez zespół w ramach projektu Realizacja strategii przedsiębiorstwa górniczego węgla kamiennego z zastosowaniem Balanced Scorecard. Obejmują one:- stworzenie nowego...
25.85
Wyślemy w czasie: 24 h
praca zbiorowa
Książka. Wydawnictwo: Redakcja Wydawnictw AGH ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda; Monografię wydano z okazji jubileuszu 45-lecia pracy naukowo-dydaktycznej Profesora Wiesława Waszkielewicza.Zakres prezentowanych w publikacji zagadnień jest obszerny - od zarządzania strategicznego po operacyjne, od uwarunkowań rozwoju przedsiębiorstw w...
55.26
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka wyjaśnia istotę i znaczenie kultury zarządzania. Ułatwia zrozumienie najważniejszych terminów, determinant, procesów kształtowania kultury zarządzania i wykorzystywania jej w zarządzaniu. Celem jest zarówno...
67.69
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Przyszłość naszego świata zarówno w sensie gospodarczym, społecznym, jak również kulturowym i środowiskowym w istotnej mierze zależeć będzie od miast - od kierunków ich rozwoju, sposobu gospodarowania zasobami oraz, co bardzo istotne,...
52.59
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Internet, stanowiąc rewolucję w technologiach informacyjno-komunikacyjnych, cieszy się rosnącą popularnością w obszarze wyszukiwania informacji o zdrowiu, które stając się coraz częściej tematem rozmów pacjentów z lekarzami, wpływają...
46.26
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Analiza. Podstawa działań online Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal...
33.27
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Monografia jest zbiorem artykułów prezentujących wyniki praca badawczych naukowców realizujących swoje badania w różnych ośrodkach akademickich w Polsce. Tematyka dotyczy szeroko rozumianego zarządzania zasobami ludzkimi. Przedstawiono...
115.13
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Koncepcja zarządzania six sigma, mimo że powstała w połowie lat 80. ubiegłego wieku, nie doczekała się wielu naukowych opracowań zarówno międzynarodowych, jak i krajowych. Z tego względu monografia Proces akceptacji koncepcji lean six sigma...
74.76
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Nowoczesne technologie - symbole XXI wieku - zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, i Pady, komputery gamingowe) stały się dobrami pierwszej potrzeby. Życie...
42.26
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: twarda;
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus...
65.06
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Koncepcja big data jest traktowana jako jeden z elementów leżących u podstaw idei Przemysłu 4.0. Bez wątpienia zjawiska te silnie wzajemnie na siebie wpływają. Współczesne procesy produkcyjne generują coraz więcej danych - zazwyczaj...
51.06
Wyślemy w czasie: 24 h