pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Dariusz Tworzydło

Dariusz Tworzydło - autor


okładka książki - Public Relations. Praktyka komunikowania 3.0
Dariusz Tworzydło

Public Relations. Praktyka komunikowania 3.0

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji....
81.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Komunikowanie organizacji w kryzysie. Metody i modele ograniczania ryzyka
Dariusz Tworzydło

Komunikowanie organizacji w kryzysie. Metody i modele ograniczania ryzyka

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (...). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi,...
73.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie
Dariusz Tworzydło

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych....
50.65 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Public relations w przedsiębiorstwie
Dariusz Tworzydło, Tomasz Soliński (red.)

Public relations w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: WSIiZ ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Zbiór tekstów przygotowanych przez pracowników Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania skoncentrowany wokół strategii public relations w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Akademia samorządowego wizerunku (+ CD)
Dariusz Tworzydło (red.)

Akademia samorządowego wizerunku (+ CD)

Książka. Wydawnictwo: INFOR Grupa ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Strategia public relations Badania jako podstawa komunikacji Wizerunek lidera lokalnego Komunikowanie w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Public relations w czasach mp3 i internetu
Dariusz Tworzydło, Zbigniew Chmielewski (red.)

Public relations w czasach mp3 i internetu

Książka. Wydawnictwo: WSIiZ ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Niniejsze opracowanie jest kolejnym tomem opracowań z dziedziny public relations. Publikacja ta powstała w oparciu o konferencje PR, które od wielu lat odbywają się w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, konferencje,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations
Dariusz Tworzydło

Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations

Książka. Wydawnictwo: WSIiZ ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowanej przez autora metody badawczej, ale również możliwości jej zastosowania w zarządzaniu wizerunkiem firmy....
pozycja niedostępna

okładka książki - Public relations. Narzędzia przyszłości
Tomasz Soliński, Dariusz Tworzydło (red.)

Public relations. Narzędzia przyszłości

Książka. Wydawnictwo: WSIiZ ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Public relations odgrywa coraz większą rolę w zarządzaniu organizacjami. W ujęciu szerokim, działania PR obejmują zarówno otoczenie wewnętrzne organizacji, jak i zewnętrzne. Prawidłowo realizowane procesy PR winny być prowadzone na obu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Pracownicy i media w procesie komunikacji
Dariusz Tworzydło (red.)

Pracownicy i media w procesie komunikacji

Książka. Wydawnictwo: WSIiZ ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Pracownicy i media w procesie komunikacji pod redakcją Dariusza Tworzydło i Tomasza...
pozycja niedostępna

okładka książki - Public relations w zarządzaniu firmą
Dariusz Tworzydło, Tomasz Soliński (red.)

Public relations w zarządzaniu firmą

Książka. Wydawnictwo: WSiZ ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
O tym, jak doniosłą rolę odgrywa public relations w realizacji wyzwań stawianych przed organizacjami funkcjonującymi we współczesnych realiach społeczno-gospodarczych, nie trzeba nikogo przekonywać. Działania w sferze public relations...
pozycja niedostępna

okładka książki - Public relations. Teoria i studia przypadków
Dariusz Tworzydło

Public relations. Teoria i studia przypadków

Książka. Wydawnictwo: WSiZ ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Publikacja niniejsza zawiera trzy rozdziały. W pierwszym zaprezentowano teoretyczną podbudowę prezentowanych zagadnień; przedstawiono podstawowe definicje oraz analizę otoczenia organizacji; zdefiniowano i omówiono procedurę public relations...
pozycja niedostępna