pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Dariusz Tworzydło

Dariusz Tworzydło - książki lub utwory autora

Sortuj wg

Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju - okładka książki
Jerzy Olędzki, Dariusz Tworzydło

Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
Public relations – biała czy czarna magia zarządzania Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje...
pozycja niedostępna

Public relations w przedsiębiorstwie - okładka książki
Dariusz Tworzydło, Tomasz Soliński (red.)

Public relations w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: WSIiZ ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Zbiór tekstów przygotowanych przez pracowników Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania skoncentrowany wokół strategii public relations w...
pozycja niedostępna

Akademia samorządowego wizerunku (+ CD) - okładka książki
Dariusz Tworzydło (red.)

Akademia samorządowego wizerunku (+ CD)

Książka. Wydawnictwo: INFOR Grupa ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Strategia public relations Badania jako podstawa komunikacji Wizerunek lidera lokalnego Komunikowanie w...
pozycja niedostępna

Public relations w czasach mp3 i internetu - okładka książki
Dariusz Tworzydło, Zbigniew Chmielewski (red.)

Public relations w czasach mp3 i internetu

Książka. Wydawnictwo: WSIiZ ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Niniejsze opracowanie jest kolejnym tomem opracowań z dziedziny public relations. Publikacja ta powstała w oparciu o konferencje PR, które od wielu lat odbywają się w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, konferencje,...
pozycja niedostępna

Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations - okładka książki
Dariusz Tworzydło

Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations

Książka. Wydawnictwo: WSIiZ ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowanej przez autora metody badawczej, ale również możliwości jej zastosowania w zarządzaniu wizerunkiem firmy....
pozycja niedostępna

Public relations. Narzędzia przyszłości - okładka książki
Tomasz Soliński, Dariusz Tworzydło (red.)

Public relations. Narzędzia przyszłości

Książka. Wydawnictwo: WSIiZ ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Public relations odgrywa coraz większą rolę w zarządzaniu organizacjami. W ujęciu szerokim, działania PR obejmują zarówno otoczenie wewnętrzne organizacji, jak i zewnętrzne. Prawidłowo realizowane procesy PR winny być prowadzone na obu...
pozycja niedostępna

Pracownicy i media w procesie komunikacji - okładka książki
Dariusz Tworzydło (red.)

Pracownicy i media w procesie komunikacji

Książka. Wydawnictwo: WSIiZ ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Pracownicy i media w procesie komunikacji pod redakcją Dariusza Tworzydło i Tomasza...
pozycja niedostępna

Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju - okładka książki
Jerzy Olędzki, Dariusz Tworzydło

Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny...
pozycja niedostępna

Public relations w zarządzaniu firmą - okładka książki
Dariusz Tworzydło, Tomasz Soliński (red.)

Public relations w zarządzaniu firmą

Książka. Wydawnictwo: WSiZ ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
O tym, jak doniosłą rolę odgrywa public relations w realizacji wyzwań stawianych przed organizacjami funkcjonującymi we współczesnych realiach społeczno-gospodarczych, nie trzeba nikogo przekonywać. Działania w sferze public relations...
pozycja niedostępna

Public relations. Teoria i studia przypadków - okładka książki
Dariusz Tworzydło

Public relations. Teoria i studia przypadków

Książka. Wydawnictwo: WSiZ ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Publikacja niniejsza zawiera trzy rozdziały. W pierwszym zaprezentowano teoretyczną podbudowę prezentowanych zagadnień; przedstawiono podstawowe definicje oraz analizę otoczenia organizacji; zdefiniowano i omówiono procedurę public relations...
pozycja niedostępna