pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Wojciech Grzegorczyk

Wojciech Grzegorczyk - autor


okładka książki - Controlling działań marketingowych
Wojciech Grzegorczyk

Controlling działań marketingowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i...
41.24 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja
Wojciech Grzegorczyk

Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy
Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec

Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków
Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków
Wojciech Grzegorczyk (red.)

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing na rynku międzynarodowym
Wojciech Grzegorczyk

Marketing na rynku międzynarodowym

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: * w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych, * jakie metody wykorzystuje się przy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych
Wojciech Grzegorczyk, Anna Sibińska, Wioletta Krawiec

Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Głównymi celami prezentowanej publikacji są: przedstawienie specyfiki decyzji podejmowanych przez nabywców produktów bankowych, czynników tych decyzji oraz procesu decyzyjnego na rynku usług bankowych, określenie obszarów funkcjonalności...
pozycja niedostępna

okładka książki - Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce
Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec, Anna Sibińska

Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Zaprezentowane w pracy rozważania o problemach marketingu bankowego są wynikiem dyskusji i badań w Zakładzie Strategii Marketingowych katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego, Takie problemy, jak proces postępowania nabywcy produktów bankowych,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Finansowanie strategii marketingowych
Wojciech Grzegorczyk

Finansowanie strategii marketingowych

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Branta ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania...
pozycja niedostępna