pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Indeks autorów »
Wojciech Grzegorczyk

Wojciech Grzegorczyk - książki lub utwory autora

Sortuj wg

Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy - okładka książki
Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec

Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form...
36.57  44.90  8.33 
do koszyka

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - okładka książki
Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na...
25.68  34.90  9.22 
do koszyka

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków - okładka książki
Wojciech Grzegorczyk (red.)

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania...
pozycja niedostępna

Marketing na rynku międzynarodowym - okładka książki
Wojciech Grzegorczyk

Marketing na rynku międzynarodowym

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: * w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych, * jakie metody wykorzystuje się przy...
47.57  59.00  11.43 
do koszyka

Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych - okładka książki
Wojciech Grzegorczyk, Anna Sibińska, Wioletta Krawiec

Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Głównymi celami prezentowanej publikacji są: przedstawienie specyfiki decyzji podejmowanych przez nabywców produktów bankowych, czynników tych decyzji oraz procesu decyzyjnego na rynku usług bankowych, określenie obszarów funkcjonalności...
pozycja niedostępna

Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce - okładka książki
Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec, Anna Sibińska

Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Zaprezentowane w pracy rozważania o problemach marketingu bankowego są wynikiem dyskusji i badań w Zakładzie Strategii Marketingowych katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego, Takie problemy, jak proces postępowania nabywcy produktów bankowych,...
pozycja niedostępna

Marketing na rynku międzynarodowym - okładka książki
Wojciech Grzegorczyk

Marketing na rynku międzynarodowym

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości.W...
pozycja niedostępna

Finansowanie strategii marketingowych - okładka książki
Wojciech Grzegorczyk

Finansowanie strategii marketingowych

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Branta ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania...
pozycja niedostępna

Marketing na rynku międzynarodowym - okładka książki
Wojciech Grzegorczyk

Marketing na rynku międzynarodowym

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2005; Oprawa: ;
Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości....
pozycja niedostępna