pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Controlling działań marketingowych

Autor książki:

Wojciech Grzegorczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 134 s.
Wymiar: 240x165 mm
EAN: 9788383312293
ISBN: 978-83-8331-229-3
Data: 2023-08-23
41.24 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym.

Książka "Controlling działań marketingowych" - Wojciech Grzegorczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 134 stron i została wydana w 2023 r. Cena 41.24 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.