pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o zarządzaniu i marketingu - strona 13


okładka książki - Okazje w zarządzaniu innowacjami w firmach sektora MŚP

Okazje w zarządzaniu innowacjami w firmach sektora MŚP

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Monografia w kompleksowy sposób prezentuje zintegrowane i dynamiczne podejście oparte na okazjach do rozwoju innowacyjności firm sektora MŚP. Obejmuje ono 10-etapowy proces eksploracji i eksploatacji okazji przebiegający w określonych...
75.05 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Wybrane aspekty realizacji strategii przedsiebiorstwa górniczego węgla kamiennego

Wybrane aspekty realizacji strategii przedsiebiorstwa górniczego węgla kamiennego

Książka. Wydawnictwo: Redakcja Wydawnictw AGH ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Opracowanie zostało w większości oparte na wynikach prac badawczych podjętych przez zespół w ramach projektu Realizacja strategii przedsiębiorstwa górniczego węgla kamiennego z zastosowaniem Balanced Scorecard. Obejmują one:- stworzenie nowego...
25.85 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie w rozwoju organizacji. Wybrane problemy
praca zbiorowa

Zarządzanie w rozwoju organizacji. Wybrane problemy

Książka. Wydawnictwo: Redakcja Wydawnictw AGH ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Monografię wydano z okazji jubileuszu 45-lecia pracy naukowo-dydaktycznej Profesora Wiesława Waszkielewicza.Zakres prezentowanych w publikacji zagadnień jest obszerny - od zarządzania strategicznego po operacyjne, od uwarunkowań rozwoju przedsiębiorstw w...
55.26 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kultura i etyka zarządzania

Kultura i etyka zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka wyjaśnia istotę i znaczenie kultury zarządzania. Ułatwia zrozumienie najważniejszych terminów, determinant, procesów kształtowania kultury zarządzania i wykorzystywania jej w zarządzaniu. Celem jest zarówno...
64.48 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Miasto-idea. Nowe podejście do gospodarowania zasobami miasta

Miasto-idea. Nowe podejście do gospodarowania zasobami miasta

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Przyszłość naszego świata zarówno w sensie gospodarczym, społecznym, jak również kulturowym i środowiskowym w istotnej mierze zależeć będzie od miast - od kierunków ich rozwoju, sposobu gospodarowania zasobami oraz, co bardzo istotne,...
52.59 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Relacja lekarz-pacjent w warunkach dostępu do internetowej informacji o zdrowiu

Relacja lekarz-pacjent w warunkach dostępu do internetowej informacji o zdrowiu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Internet, stanowiąc rewolucję w technologiach informacyjno-komunikacyjnych, cieszy się rosnącą popularnością w obszarze wyszukiwania informacji o zdrowiu, które stając się coraz częściej tematem rozmów pacjentów z lekarzami, wpływają...
38.30 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Google Analytics dla marketingowców

Google Analytics dla marketingowców

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Analiza. Podstawa działań online Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal...
33.92 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie zasobami ludzkimi w nowej przestrzeni fizycznej i społecznej

Zarządzanie zasobami ludzkimi w nowej przestrzeni fizycznej i społecznej

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Monografia jest zbiorem artykułów prezentujących wyniki praca badawczych naukowców realizujących swoje badania w różnych ośrodkach akademickich w Polsce. Tematyka dotyczy szeroko rozumianego zarządzania zasobami ludzkimi. Przedstawiono...
115.13 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Proces akceptacji koncepcji lean six sigma w organizacji

Proces akceptacji koncepcji lean six sigma w organizacji

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Koncepcja zarządzania six sigma, mimo że powstała w połowie lat 80. ubiegłego wieku, nie doczekała się wielu naukowych opracowań zarówno międzynarodowych, jak i krajowych. Z tego względu monografia Proces akceptacji koncepcji lean six sigma...
74.76 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki. Zmiany strategii

Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki. Zmiany strategii

Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Nowoczesne technologie - symbole XXI wieku - zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, i Pady, komputery gamingowe) stały się dobrami pierwszej potrzeby. Życie...
42.26 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Inżynieria chaosu. Odporność systemów w praktyce

Inżynieria chaosu. Odporność systemów w praktyce

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: Miękka;
W miarę rozwoju systemu rośnie jego złożoność. Skomplikowane systemy uważa się za trudniejsze w zarządzaniu i bardziej podatne na awarie. Nie można uniknąć złożoności systemu w czasach błyskawicznego rozwoju mikrousług i...
46.29 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie inkluzywne jako instrument realizacji celów zrównoważonego rozowju

Zarządzanie inkluzywne jako instrument realizacji celów zrównoważonego rozowju

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
W pracy zidentyfikowano przesłanki, z których wynika, iż w aktualnych uwarunkowaniach społecznych i ekonomicznych, ukształtowanych w dużym stopniu pod wpływem ideologii neoliberalizmu, realizacja Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ...
26.16 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Inżynieria marketingowa

Inżynieria marketingowa

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie...
60.05 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing kulturowy. Społeczno-kulturowe aspekty komunikacji marek w polsce

Marketing kulturowy. Społeczno-kulturowe aspekty komunikacji marek w polsce

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: ;
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek,...
51.06 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Moc lidera projektu. 7 zasad, które pozwolą Wam przekształcić się z menedżera w lidera projektów

Moc lidera projektu. 7 zasad, które pozwolą Wam przekształcić się z menedżera w lidera projektów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka obejmuje zakres kierowania zespołem projektowym, w szczególności wiedzy i umiejętności rozwijających przywódczy wymiar pracy kierownika projektu. Ma ona przeprowadzić czytelnika przez kolejne zagadnienia i w pewnym sensie...
77.72 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Instrumenty zarządzania jako odpowiedź na uwarunkowania zewnętrzne otoczenia organizacji

Instrumenty zarządzania jako odpowiedź na uwarunkowania zewnętrzne otoczenia organizacji

Książka. Wydawnictwo: FNCE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka prezentuje wnioski płynące z rozważań na temat zmieniających się warunków funkcjonowania organizacji. Zmiany, z którymi na przestrzeni ostatnich lat mierzą się organizacje, zachodzą z coraz większą dynamiką i w sposób...
36.04 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Świadomy sukces w 9 wymiarach. Wszystko zależy od Ciebie!

Świadomy sukces w 9 wymiarach. Wszystko zależy od Ciebie!

Książka. Wydawnictwo: Studio Emka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce wieść życie pełne udanych, owocnych i korzystnych dla obu stron relacji, zarówno zawodowych, jak i osobistych.JEFF GUBALA, wiceprezes ds. funduszy powierniczych i zarządzania rachunkami...
35.18 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji

Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: twarda;
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus...
66.30 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Big data w zarządzaniu

Big data w zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Koncepcja big data jest traktowana jako jeden z elementów leżących u podstaw idei Przemysłu 4.0. Bez wątpienia zjawiska te silnie wzajemnie na siebie wpływają. Współczesne procesy produkcyjne generują coraz więcej danych - zazwyczaj...
49.90 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Lean Management na publicznych uczelniach akademickich

Lean Management na publicznych uczelniach akademickich

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Badania nad szkolnictwem wyższym w Europie są realizowane od wielu dekad. Także na gruncie polskim w ostatnich latach powstało wiele prac systematyzujących wiedzę w zakresie badań nad szkolnictwem wyższym. Głównym celem...
42.75 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 13 z 61 : «pierwsza...1112131415...ostatnia» (1215 pozycji)