pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Marta Makowska

Marta Makowska - autor


okładka książki - AI w badaniach jakościowych. Praktyczny przewodnik dla badaczy i analityków społecznych
Marta Makowska, Agnieszka Maj, Katarzyna Sacharczuk

AI w badaniach jakościowych. Praktyczny przewodnik dla badaczy i analityków społecznych

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Publikacja stanowi unikalny przewodnik po zastosowaniach sztucznej inteligencji w badaniach jakościowych, oferując konkretne narzędzia, przykłady i refleksje metodologiczne. Autorki prezentują, jak AI może wspierać: -analizę dużych...
75.05 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okłakda ebooka - Analiza danych zastanych. Przewodnik dla studentów. Przewodnik dla studentów
Marta Makowska

Analiza danych zastanych. Przewodnik dla studentów. Przewodnik dla studentów

E-book. Kategoria: E-book / Socjologia;
Jest to pierwsza na polskim rynku wydawniczym książka poświęcona wyłącznie metodom oraz technikom badawczym służącym analizie danych zastanych. Z roku na rok analizy tego rodzaju zyskują na znaczeniu w związku z tym, że oferują...
30.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego
Marta Makowska

Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do...
66.22 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego
Marta Makowska

Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do...
pozycja niedostępna