pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing żywności

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 568 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788326444173
ISBN: 978-83-2644-417-3
Data: 2013-11-06
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi, w jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego, jak prowadzić komunikację z aktualnymi i potencjalnymi konsumentami, jak realizować cele strategii dystrybucyjnych oraz doskonalić ofertę asortymentową produktów żywnościowych.

Szczegółowej analizie poddano następujące zagadnienia: specyfika rynku żywności, mechanizmy funkcjonowania i struktura, wybrane aspekty zachowań konsumenckich oraz ewolucja koncepcji marketingowych, charakterystyka współczesnych narzędzi marketingowych na rynku żywności - produkt i marka jako oferta wartości dla konsumentów, rola ceny, komunikacji marketingowej oraz dystrybucji, informacja rynkowa - istota, zakres, rodzaje i procedura badań marketingowych dotyczących marek, cen, skuteczności komunikacji marketingowej i dystrybucji.

Książka "Marketing żywności" - Hanna Górska-Warsewicz, Monika Świątkowska, Karol Krajewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 568 stron i została wydana w 2013 r.