pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Zarządzanie produktem turystycznym (z elementami psychologii)
»
»
książka:

Zarządzanie produktem turystycznym (z elementami psychologii)

Dane szczegółowe:
Wydawca: Humanitas
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788361991366
ISBN: 978-83-6199-136-6
Data: 2010-02-17
Cena: 29.39 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Zarządzanie produktem turystycznym (z elementami psychologii) - Cezary Marcinkiewicz - opis książki:

Celem publikacji jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy dobrego funkcjonowania biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku, w szczególności:
- charakterystykę celów współczesnej turystyki,
- charakterystykę usług turystycznych świadczonych przez biura turystyczne,
- zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix,
- zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych, - działalnośc biur podróży zorientowanych na klienta,
- badania marketingowe.

Książka „Zarządzanie produktem turystycznym (z elementami psychologii)” - oprawa miękka - Wydawnictwo Humanitas.

Książka posiada 216 stron i została wydana w 2010 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Zarządzanie produktem turystycznym (z elementami psychologii)"
Cezary Marcinkiewicz - autor m.in.:
Marketing turystyczny. Elementy - okładka książki
Marketing turystyczny. Elementy norm postępowania... Cezary Marcinkiewicz, Sławomir Kowalski;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Komunikacja marketingowa w turystyce - okładka książki
Komunikacja marketingowa w turystyce Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz, Bronisław Gryszkiewicz
Biura podróży na rynku turystycznym - okładka książki
Biura podróży na rynku turystycznym Anna Konieczna-Domańska
Produkty podobne:
Marketing turystyczny. Elementy - okładka książki
Marketing turystyczny. Elementy norm postępowania... Cezary Marcinkiewicz, Sławomir Kowalski