pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Zarządzanie produktem turystycznym (z elementami psychologii)
Książki »
Tytuł książki:

Zarządzanie produktem turystycznym (z elementami psychologii)

Autor książki:

Cezary Marcinkiewicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Humanitas
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788361991366
ISBN: 978-83-6199-136-6
Data: 2010-02-17
30.21 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Zarządzanie produktem turystycznym (z elementami psychologii) - Cezary Marcinkiewicz - opis książki:

Celem publikacji jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy dobrego funkcjonowania biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku, w szczególności:
- charakterystykę celów współczesnej turystyki,
- charakterystykę usług turystycznych świadczonych przez biura turystyczne,
- zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix,
- zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych, - działalnośc biur podróży zorientowanych na klienta,
- badania marketingowe.

Książka „Zarządzanie produktem turystycznym (z elementami psychologii)” - oprawa miękka - Wydawnictwo Humanitas. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2010 r. Cena 30.21 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Zarządzanie produktem turystycznym (z elementami psychologii)"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Komunikacja marketingowa w turystyce - okładka książki
Komunikacja marketingowa w turystyce Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz, Bronisław Gryszkiewicz
Produkty podobne: