pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
Content marketing i social media. - okładka książki
książka:

Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

autor: Barbara Stawarz-García

Dane szczegółowe:

Cena: 54.27  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 4.73 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis:

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.

Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Produkty podobne:

Twoja firma widoczna w internecie. - okładka książki
Twoja firma widoczna w internecie. Marketing internetowy.... Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Damian Sałkowski, Kamil Sztubecki
Piątek, 24 Listopada 2017 roku.