pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów
Tytuł książki:

Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Autor książki:

Barbara Stawarz-García

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 178 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301196691
ISBN: 978-83-0119-669-1
Data: 2017-11-13
52.72  59.00  6.28 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 48 h

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.

Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Książka "Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów" - Barbara Stawarz-García - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 178 stron i została wydana w 2017 r. Cena 52.72 zł. Zapraszamy na zakupy!

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Produkty podobne:
Marketing sportu - okładka książki

Marketing sportu

Andrzej Sznajder