pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
podręcznik:

Marketing na rynku międzynarodowym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 306 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326440847
ISBN: 978-83-2644-084-7
Data: 2013-01-30
Cena: 47.57  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 11.43 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Marketing na rynku międzynarodowym - Wojciech Grzegorczyk - opis książki:

W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: * w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych, * jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność, * jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności, * jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych, * na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej, * k należy zorganizować komórką marketingową przedsiębiorstwa, która nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego. Opisane w książce strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków. Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządza nia, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.

Książka „Marketing na rynku międzynarodowym” - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business.

Książka posiada 306 stron i została wydana w 2013 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing na rynku międzynarodowym"
Wojciech Grzegorczyk - autor m.in.:
Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw - okładka książki
Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na... Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec;
Strategie marketingowe polskich - okładka książki
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw... Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Strategie marketingowe polskich - okładka książki
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw... Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska
Marketing w działalności gospodarczej. - okładka książki
Marketing w działalności gospodarczej. Szkoła... Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski