pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 168x240 mm
EAN: 9788375266962
ISBN: 978-83-7526-696-2
Data: 2009-10-19
48.52 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Prognozowanie - jako jeden ze środków wykorzystywanych w procesie planowania - nabiera szczególnego znaczenia w zarządzaniu przedsiębiorstwem, ponieważ złe antycypowanie przyszłych trendów może być niszczące dla firmy. Niezwykle istotne są pod tym względem informacje o przyszłej sytuacji zarówno przedsiębiorstwa, jak i jego otoczenia, które zmniejszają lukę informacyjną, Autorzy podręcznika omówili w nim metody prognozowania, które ich zdaniem mogą znaleźć najszersze zastosowanie w przedsiębiorstwie. Przy ich wyborze kierowali się ocenami formułowanymi przez menedżerów oraz własnymi doświadczeniami, Całość stanowi kompleksowy przegląd podstawowych zagadnień związanych z tą ważną dziedziną zarządzania, do których należą: znaczenie prognozowania dla przyszłości przedsiębiorstwa, przebieg procesu prognostycznego, eksploracja danych prognostycznych i ich analiza, zastosowanie odpowiednich rodzajów oprogramowania, metody prognozowania sprzedaży oparte na wykrytych prawidłowościach, stosowane modele formalne i nieformalne oraz wykorzystanie opinii ekspertów, sposoby integracji modeli prognostycznych, korygowania prognoz i ich monitorowania, prognozowanie finansowe w przedsiębiorstwie, metody oceny retrospektywnej i prospektywnej sytuacji finansowej oraz prognozowania bankructwa, Uzupełnieniem omawianych metod są liczne przykłady ich zastosowania, w większości z wykorzystaniem programu STATISTICA. Podręcznik zawiera więc cenny materiał zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, jak i menedżerów tworzących prognozy i posługujących się nimi w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Książka "Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem" - Paweł Dittmann, Iwona Dittmann, Ewa Szabela-Pasierbińska, Aleksandra Szpulak - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2009 r. Cena 48.52 zł. Zapraszamy na zakupy!