pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Wybory parlamentarne 2007. Marketing polityczny, media, partie
książka:

Wybory parlamentarne 2007. Marketing polityczny, media, partie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Duet
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 314 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788362558360
ISBN: 978-83-6255-836-0
Data: 2013-01-30
Cena: 33.24  Cena wydawcy: 39.20 zł Oszczędzasz: 5.96 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Wybory parlamentarne 2007. Marketing polityczny, media, partie - opis książki:

W książce oddawanej do rąk Czytelnika znalazły się artykuły mające na celu przedstawienie przebiegu kampanii parlamentarnej roku 2007 i różnorodnych aspektów gry politycznej ze szczególnym uwzględnieniem technik marketingowych wykorzystywanych przez polskie partie w analizowanym okresie. Kwestie zarówno kampanii, jak i uwarunkowań funkcjonowania polskiego systemu politycznego poddane zostały wielopoziomowej analizie uwzględniającej techniki stosowane przez aktorów politycznych zmagań. Od Redaktora

Książka „Wybory parlamentarne 2007. Marketing polityczny, media, partie” - oprawa miękka - Wydawnictwo Duet.

Książka posiada 314 stron i została wydana w 2012 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Wybory parlamentarne 2007. Marketing polityczny, media, partie"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne: