pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Podręczniki »
»
Marketing w działalności gospodarczej. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik...
Księgarnia »
Książki »
podręcznik:

Marketing w działalności gospodarczej. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu Technik handlowiec. Kwalifikacja A.22.1

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788302136085
ISBN: 978-83-0213-608-5
Data: 2013-09-12
Cena: 33.79  Cena wydawcy: 36.90 zł Oszczędzasz: 3.11 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Marketing w działalności gospodarczej. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu Technik handlowiec. Kwalifikacja A.22.1 - Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski - opis podręcznika:

Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą rynku, przestrzeganiem przepisów prawa dotyczących działalności marketingowej, podejmowaniem decyzji handlowych na podstawie analiz statystycznych oraz opracowywaniem planu marketingowego. Wiedza teoretyczna wsparta jest licznymi przykładami i ćwiczeniami wskazującymi sposoby praktycznego jej wykorzystania.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o podręczniku "Marketing w działalności gospodarczej. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik..."
Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski - autor m.in.:
Zjawisko customer engagement wśród - okładka książki
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski;
Produkty podobne:
Sprzedaż towarów. Obsługa klienta. - okładka podręcznika
Sprzedaż towarów. Obsługa klienta. Szkoła ponadgimnazjalna.... Donata Andrzejczak, Agnieszka Mikina, Maria D. Wajgner
Organizowanie sprzedaży. Towar - okładka podręcznika
Organizowanie sprzedaży. Towar jako przedmiot... Donata Andrzejczak, Agnieszka Mikina, Maria Danut