pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Biznes międzynarodowy. Obszary decyzji strategicznych

Autor książki:

Marcin K. Nowakowski

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Key Text
Rok wyd.: 2000
Oprawa: miękka
Ilość stron: 460 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788387251666
ISBN: 83-87251-66-6
Data: 2009-03-27
10.74 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Podręcznik obejmuje podstawowy wykład biznesu międzynarodowego podporządkowany koncepcji przedsiębiorstwa widzianego jako uczestnika międzynarodowych strategii i międzynarodowych operacji. Treść jego obejmuje wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych. Podręcznik uwzględnia w szerszym zakresie, niż to się zwykle dzieje, problematykę zarządzania finansowego. Wiąże kwestie decyzji finansowych z całokształtem decyzji strategicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Jest to wyjście naprzeciw współczesnym tendencjom w  myśleniu o internacjonalizacji, co jest bardzo potrzebne przedsiębiorstwom polskim.

Książka "Biznes międzynarodowy. Obszary decyzji strategicznych" - Marcin K. Nowakowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Key Text. Książka posiada 460 stron i została wydana w 2000 r. Cena 10.74 zł. Zapraszamy na zakupy!